رونی مارا و واکین فینیکس صاحب فرزند می‌شوند

به نقل از منابع خبری، رونی مارا و نامزدش واکین فینیکس صاحب فرزند می‌شوند. این زوج دوست‌داشتنی که عموما سعی می‌کنند از کانون توجهات دور باشند، این خبر را تایید کرده و در حالی که در محل زندگی‌شان در شهر لس‌آنجلس دوران قرنطینه را سپری می‌کنند، در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند.

“واکین فینیکس” و “رونی مارا” اولین بار در سال 2013 و در زمان فیلمبرداری فیلم “او” (Her)، ساخته‌ی “اسپایک جونز” (Spike Jonze)، یکدیگر را ملاقات کردند. این دو در سال 2018 و در فیلم “مریم مجدلیه” (Mary Magdalene) باز هم مقابل یکدیگر ظاهر شدند. فینیکس در مصاحبه‌ای با ونیتی فیر درباره مارا گفته بود: “ابتدا فکر می‌کردم رونی مارا از من بدش می‌آید اما بعدا متوجه شدم که او بسیار خجالتی است. ما ابتدا دوست معمولی بودیم که در دنیای مجازی با یکدیگر در ارتباط بودیم”.

“رونی مارا”، ستاره 35 ساله آمریکایی، سابقه‌ی نقش آفرینی در فیلم‌هایی مثل “دختری با خالکوبی اژدها” (The Girl with the Dragon Tattoo)، “داستان یک روح” (A Ghost Story) را در کانامه خود دارد و با فیلم عاشقانه‌ی “کارول” (Carol) به شهرت رسیده است. “واکین فینیکس” 45 ساله نیز عمده شهرت خود را مدیون بازی در نقش جوکر است که در سال 2019 او را به اولین جایزه اسکارش رساند. “گلادیاتور” (Gladiator)، “استاد” (The Master) و “تو هرگز واقعا اینجا نبودی” (You Were Never Really Here) هم از دیگر فیلم‌های موفق این بازیگر توانا هستند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم