6 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال جدید “مخالفان خورشیدی” (Solar Opposites)

“مخالفان خورشیدی” یک انیمیشن سیتکام است و درباره یک خانواده فضایی می‌باشد که به دلیل برخورد یک شهاب سنگ به سیاره‌شان شلورپ، از آنجا نقل مکان کرده‌اند. حالا که به زمین پناه آورده‌اند، مدام با خود کلنجار می‌روند که آیا تصمیمشان درست بوده یا غلط، البته مأموریت‌هایی وجود دارد که آنها باید به پایان برسانند. یکی از آنها این است که در زمین آخر الزمان بر پا کنند، تا جا برای شلورپ باز شود که از گذشته فجیع خود راحت شوند.

این انیمیشن به کارگردانی “جاستین رویلند” (Justin Roiland) و “مایک مک ماهن” (Mike McMahan) با داستان پر سرعت شما را به خنده وا می‌دارد. “مخالفان خورشیدی” کشش خوبی داشته و برای اینکه چند قسمت آن را پشت هم تماشا کنید، مناسب است. با این حال، اگر تمام قسمت‌های آن را تماشا کرده‌اید و حالا علاقمند هستید چیزی شبیه به آن را ببینید، در اینجا با دقت لیستی از انیمیشن‌های مشابه آن را برایتان اماده کرده‌ایم. امیدواریم لذت ببرید. با پروشات همراه باشید.


6. فیوچرما – Futurama – 1999

زمان زیادی از پخش این سیتکام کمدی و علمی تخیلی می‌گذرد. “فرای” هزاران سال بعد، از فریز شدن بیرون می‌آید و متوجه می‌شود دنیا آنطور که او قبلاً دیده بود، نیست. با اینکه فصل‌های آخر سریال، تا حدی از جذابیتش کاسته می‌شود، اما فصل‌های ابتدایی آن بسیار خوش ساخت و عالی هستند. در “فیوچرما”، تغییر شکل دهندگان، فضائیان و داد و ستدهای بین کهکشانی را شاهد خواهید بود. در کل، فرای تلاش می‌کند با این نوع زندگی آینده گرایانه کنار بیاید و در کنار نوادگان آینده خود زندگی می‌کند. کاراکترها و پویایی آن‌ها قطعاً شما را به خنده وا می‌دارد.

همچنین بخوانید: 8 سریال جذاب و دیدنی شبیه آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) که باید تماشا کنید


5. میز خبر فضائیان – Alien News Desk – 2019

“میز خبر فضائیان” اثر “کریس پرینوسکی” (Chris Prynoski) می‌باشد و در یک اتاق خبری ماروایی اتفاق میفتد. طنز این برنامه از گزارش‌ها و بازگویی اخبار “سیاره زمین” سرچشمه می‌گیرد. همچنین این سریال، کارهای غیر عقلانی و زمینی که انسانها بدون هیچ هدفی انجام می‌دهند، را انتقاد می‌کند.

“درکسا” و “تووا” گوینده‌های اخبار هستند و آستین‌های خود را بالا می‌زنند تا تمام اخبار جدید درباره اعمال جذاب و زمینی خانواده سلطنتی، پاپ‌های کاتولیک، و حتی “دریک” را به گوش مردم برسانند. این سریال طنزی کنایی دارد و حماقت منطق انسانی را اززاویه دید فضایی‌ها به تصویر می‌کشد. طعنه و واقعیت نیز بخشی از بخش‌های طنز داستان می‌باشد. به نظرم باید این یکی را تماشا کنید.


4. کوریج، سگ ترسو – Courage the Cowardly Dog – 1996

“کوریج، سگ ترسو” یک انیمیشن کلاسیک است، با اینکه ممکن است با تمام گزینه‌های دیگر این لیست تفاوت داشته باشد، اما دلیلی برای حضور آن وجود دارد. “کوریج” یک سگ وفادار و ترسو است که از ماجراجویی‌هایی که موجب می‌شود هر روز صاحبش “مریل” و همسر بداخلاق او را از دست چیزهای مختلفی مانند فضائیان یا حتی دیوانگان نجات دهد، بیزار است. برای کوریج و خانواده‌اش که در مکانی به نام ناکجا، زندگیشان در خطر است، همه تهدید محسوب می‌شوند.

بهترین متحد او یک کامپیوتر بددهن است که پرویی و هوشش تنها چیزهایی هستند که کوریج می‌تواند بر آنها تکیه کند. حتی با نگاهی از منظر روانشناختی، کوریج همیشه مضطرب، کمی بی اعصاب و طعنه آمیز است. با اینکه ممکن است، موقعیت‌های تصادفی زیادی را تماشا کنید، اما پشت هر کدام از آنها داستانی عمیق و طنزی عالی نهفته است.


3. جف و چند فضایی – Jeff & Some Aliens – 2017

این سریال انیمیشنی کمدی ساخته “الساندرو مینلی” (Alessandro Minelli) درباره زندگی “جف” و سه هم اتاقی او که همگی فضایی‌هایی از سیاره آزورا هستند، می‌باشد. آن‌ها سفری مشاهده‌ای را آغاز کرده‌اند تا درباره زندگی انسانی اطلاعات جمع کنند؛ اما، زندگی جف را مختل می‌کنند و مدام او را به دردسر میندازند. این سریال انیمیشنی بزرگسالانه، درباره زندگی معمولی جف است که با وجود این فضائیان غیر عادی شده و تغییر کرده. با اینکه کمی عجیب و غریب به نظر می‌آید، اما این سریال بسیار خوش ساخت و سرگرم کننده است.

همچنین بخوانید: 5 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال آپلود (Upload) که باید تماشا کنید


2. فضای نهایی – Final Space – 2018

اگر به دنبال سرگرمی هستید، “ته دنیا” به کارگردانی “آلن راجرز” (Alan Rogers) را حتماً تماشا کنید. فضانوردی به نام “گری” که در حال گذراندن محکومیت خود در فضاست، با یک فضایی آشنا می‌شود که زندگی او را تغییر می‌دهد. “مون کیک” یک موجود گرد و بی آزار است که اصلاً شبیه به چیزی که نشان می‌دهد نیست. مون کیک قدرت آن را دارد که کل دنیا را نابود کند، و یک تبهکار سعی دارد که او را برباید و فرمانروای حقیقی کهکشان شود. این سریال کمدی به خوبی قادر است سرگرمتان کند.


1. ریک و مورتی – Rick and Morty – 2013

این لیست با “ریک و مورتی” که جلودار می‌باشد، به پایان می‌رسد. این انیمیشن کمدی چند دنیایی که توسط یکی از سازندگان “مخالفان خورشیدی” ساخته شده، جزو پرتنش‌ترین و خنده دار ترینهاست. نه تنها با طنز آن به خنده خواهید افتاد، بلکه با خلاقیت به کار رفته در هر قسمت داستان، شگفت زده نیز خواهید شد.

“ریک سانچز” به معنای واقعی یک دانشمند دیوانه و باهوش است. او به خانه دخترش باز می‌گردد تا آنها را در ماجراجویی‌های بین کهکشانی‌اش با خود همراه کند. نوه عجیب و غیراجتماعی او شریک جرم بیشتر مأموریت‌هایش بوده و معمولاً به عنوان طعمه استفاده می‌شود. داستان و طنز موجود در آن، گاهی سورئال گونه نیز می‌شود. اگر تا به الان این سریال را تماشا نکرده‌اید، قطعاً از دنیا عقب مانده‌اید. پس حتماً هر چه زودتر تماشایش کنید!


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم