فیلم Scarface توسط کارگردان Call Me by Your Name بازسازی می شود

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی یونیورسال، این کمپانی در حال مذاکره با کارگردان فیلم “مرا با نامت صدا کن” (Call Me by Your Name)، “لوکا گوادانینو” (Luca Guadagnino)، برای کارگردانی بازسازی فیلم مشهور “صورت زخمی” (Scarface) بوده است که به نظر می رسد این مذاکرات به نتیجه رسیده و اکنون “گوادانینو” به عنوان کارگردان رسمی این پروژه معرفی شده است.

این کارگردان 48 ساله، در سال 2018 و برای کارگردانی فیلم عاشقانه “مرا با نامت صدا کن” نامزد جایزه اسکار شد. فیلم‌های دیگری مثل “سوسپیریا” (Suspiria)، “شیرجه” (A Bigger Splash) و “من عشق هستم” (I Am Love) نیز به کارگردانی این کارگردان ایتالیایی ساخته شده اند.

به گفته‌ی کمپانی یونیورسال،‌ پروژه ساخت بازسازی فیلم “صورت زخمی” از سال 2011 آغاز شد و فیلمنامه آن توسط “برادران کوئن” نوشته شده است. داستان جنایی “صورت زخمی” بارها در سینما روایت شده، از فیلم “هاوارد هاکس” در سال ۱۹۳۲ با بازی “پل مونی” گرفته، تا روایت “برایان دی پالما” با بازی آل پاچینو و میشل فایفر که در سال ۱۹۸۳ ساخته شد و داستانش در میامی می‌گذشت. نسخه‌ی “گوادانینو” بنا بر اعلام کمپانی یونیورسال، این بار در لس‌آنجلس می‌گذرد.

تاکنون جزئیانی از داستان، تاریخ اکران و اسامی بازیگران این فیلم جدید منتشر نشده است و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه در آینده باشیم.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    اردیبهشت 26, 1399

    به شدت از باز سازی متنفرم حتی اگه خود کارگردان بازسازی کنه

    پاسخ