تاریخ جدید اکران فیلم The New Mutants اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم و دیزنی بعد از گذشت چهار ماه از انتشار تریلر جدید فیلم “جهش یافته‌های جدید” (The New Mutants) برای چندمین بار تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم را اعلام کرده‌اند؛ درحالی که قرار بود این فیلم بعد از مدت‌ها تاخیر در بهار 2020 اکران شود، به دلیل شایع شدن ویروس کرونا و تعطیلی سینماها اکرانش لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اکنون طبق آخرین اخبار منتشر شده از طرف کمپانی والت دیزنی، فیلم “جهش یافته‌های جدید” قرار است این بار در صورت بازگشایی مجدد سینماها در تابستان سال جاری،‌ در تاریخ ۲۸ اوت ۲۰۲۰ (۷ شهریور ۱۳۹۹) راهی پرده سینما شود. با اینکه خبرهایی مبنی بر فیلمبرداری مجدد این فیلم منتشر شده بود، “جاش بون” (Josh Boone)، کارگردان فیلم “جهش یافته‌های جدید”، اعلام کرد که سازندگان این فیلم چنین تصمیمی ندارند و همان نسخه اصلی و ابتدایی فیلم “جهش یافته‌های جدید” در تاریخ اعلام شده اکران خواهد شد.

فیلم “جهش یافته های جدید”، بر اساس سرگذشت یک گروه ابرقهرمان نوجوان به همین نام، از شرکت مارول کامیکس، ساخته شده است و به عنوان چهاردهمین قسمت در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود. در این فیلم شخصیت‌ها در یک آسایشگاه یا تیمارستان نگهداری می‌شوند و در آن باید با کاری که در گذشته انجام داده و با ترس خود از قدرت‌هایی که دارند، مواجه شوند و با آن مبارزه کنند.

“میسی ویلیامز” (Maisie Williams)، “آنیا تیلور-جوی” (Anya Taylor-Joy) و “چارلی هیتون” (Charlie Heaton) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. علی

    اردیبهشت 26, 1399

    فک کنم چند بار تاخیر خورده

    پاسخ

  2. محمدرضا

    اردیبهشت 26, 1399

    به خدا مسخره کردن مارو قرار بود 2018 بیاد یعنی فکر کنم رکورد بیشترین عقب افتادگی تاریخ اکران در سینما رو ببره

    پاسخ