اولین پوستر رسمی از سریال Cursed با بازی کاترین لانگفورد منتشر شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی اولین پوستر رسمی از سریال موردانتظار “نفریس شده” (Cursed) را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر شخصیت اصلی آن با بازی “کاترین لانگفورد” هستیم؛ شما در ادامه می‌توانید این پوستر جدید را مشاهده کنید:

این سریال با اقتباس از کمیکی به همین نام، نوشته‌ی “فرانک میلر” (Frank Miller) و “تام ویلر” (Tom Wheeler)، ساخته شده است. این دو نفر وظیفه‌ی ساخت سریال افسانه‌ای “نفرین شده” را هم بر عهده داشته‌اند.

داستان سریال جدید “نفرین شده”، که اقتباسی از افسانه‌های دنیای شاه آرتور است، داستان زندگی دختر نوجوان و قهرمانی به نام “نیمو” را دنبال می‌کند. “نیمو” که استعداد و قدرتی مرموز در خود دارد، با قرار گرفتن در موقعیت‌های مختلف و خطرناک سعی می‌کند با سرنوشت خود رو به رو شود.

به گفته‌ی شبکه نتفلیکس، سریال “نفرین شده” در ۱۰ قسمت تولید شده است و در تابستان 2020 بر روی سرویس استریم این شبکه قرار خواهد گرفت. تاریخ دقیق پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

علاوه بر “کاترین لانگفورد”، “دوون ترل”، “گوستاو اسکاشگورد” و “پیتر مولان” هم از جمله بازیگرانی هستند که در سریال جدید شبکه نتفلیکس، “نفرین شده”، به ایفای نقش می‌پردازند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم