ساخت قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان به کارگردانی تایکا وایتیتی رسما تایید شد

کمپانی لوکاس فیلم بعد از گمانه‌زنی‌های فراوان، به تازگی طی خبری رسمی ساخت قسمت جدید فیلم “جنگ ستارگان” (Star Wars) را تایید و “تایکا وایتیتی” (Taika Waititi) را به عنوان نویسنده و کارگردان این فیلم معرفی کرد.

“وایتیتی” سابقه‌ی کارگردانی فیلم‌هایی مثل “جوجو خرگوشه” (Jojo Rabbit)، “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok)، “آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم” (What We Do in the Shadows)، “شکار انسان‌های سرگردان” (Hunt for the Wilderpeople) و “پسر” (Boy) را در کارنامه‌ی خود دارد. این کارگردان 44 ساله‌ی نیوزیلندی، مدتی پیش برای نگارش فیلمنامه فیلم “جوجو خرگوشه” جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را هم به‌دست آورد.

فیلم کمدی “مرد آزاد” (Free Guy) آخرین فیلمی است که “تایکا وایتیتی” در آن به نقش آفرینی پرداخته و قرار است در تاریخ  ۱۱ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۱ آذر ۱۳۹۹) به اکران درآید. همچنین وظیفه نویسندگی و کارگردانی قسمت جدید فیلم ابرقهرمانی ثور با عنوان رسمی “ثور: لاو و تاندر” (Thor: Love and Thunder) با تاریخ اکران ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) هم بر عهده “وایتیتی” بوده که انتظار می‌رود بعد از اتمام آن به سراغ قسمت جدید فیلم “جنگ ستارگان” خواهد رفت.

درحال حاضر جزئیات بیشتری از قسمت جدید فیلم “جنگ ستارگان” در دسترس نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه جدید در آینده باشیم. آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های “جنگ ستارگان” با عنوان “جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر” (Star Wars: The Rise of Skywalker) به کارگردانی “جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams) در پاییز 2019 اکران شد که در مجموع موفق شد به یک میلیارد و 74 میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    اردیبهشت 17, 1399

    به نظرم شاید تایکا وایتیتی بتونه دو گند قبلی استار وارز رو جمع کنه

    پاسخ