بهترین فیلم‌های کوتاه تاریخ سینما در ژانر ترسناک

ژانر ترسناک یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینماست که با تولید فیلم‌های مهیج و دلهره آور توجه تماشاگرانی را که به دنبال کمی هیجان هستند، جلب می‌کند. خوشبختانه فیلم‌های کوتاه نیز در این ژانر حرفی برای گفتن دارند و فیلم‌های کوتاه ترسناک در این ژانر ساخته شده است. در اینجا می‌خواهیم برترین فیلم‌های کوتاه در ژانر ترسناک را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


ریش تراشی بزرگ – The Big Shave

شاید “مارتین اسکورسیزی” (Martin Scorsese) را با فیلم‌های اکشن و “لئو دیکاپریو” (Leo DiCaprio) بشناسید، اما او پیش از تمام این جوش و خروش‌ها درباره مردی که ریشش را می‌تراشید فیلم ساخت.

کجای داستان مردی که ریشش را می‌تراشد ترسناک است؟ آیا جواب این سؤال در خود سؤال نیست؟

اگر این فیلم را تماشا کنید با دهه 70 میلادی بیشتر آشنا می‌شوید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر مارتین اسکورسیزی بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


مرد خنده رو – The Smiling Man

فیلمی کوتاه به کارگردانی “ای.جی. برایانز” (A.J. Briones) در ژانر ترسناک که دخترکی را در مقابل شیطان قرار می‌دهد.

این فیلم به فیلمسازان ثابت می‌کند که سادگی بهترین ابزار است و باید مهارت‌ها را نشان داد.


درخت توس – The Birch

فیلمی کوتاه به کارگردانی “بن فرنکلین” (Ben Franklin) و “آنتونی ملتون” (Anthony Melton) درباره زورگیری و مردی که برای انتقام روح باستانی را فرا می‌خواند.


در تاریکی – Lights Out

فیلمی به کارگردانی “دیوید اف.سنبرگ” که یکی از برترین فیلم‌های ترسناک تاریخ می‌باشد و کاملاً مستقل ساخته شده است. از آن فیلم‌هایی است که شاید تصور نکنید تا این اندازه دیدنی باشد.

فیلمی کوتاه که به فیلمی بلند تبدیل شد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های ترسناک سال 2019 به انتخاب مجله Rolling Stone


لحظات نفسگیر – Cutting Moments

یک فیلم کوتاه ترسناک و آزاردهنده که به جای تکیه بر شیطان و موجود پلید نیاز ما به خوشحال شدن و دوست داشتن را شرارت می‌داند.

نمی‌خواهیم به جزئیات داستان اشاره کنیم، اما اگر ژانر وحشت را دوست دارید و از صحنه‌های ترسناک تکراری خسته شده‌اید این فیلم را تماشا کنید.


الکسیا – Alexia

فیلمی کوتاه به کارگردانی “آندرس بورگی” درباره زنی که می‌خواهد خاطرات عزیزش را زنده نگه دارد و به دنبال آن اتفاقاتی می افتد.

فیلم‌های ترسناک هم داستانی ترسناک را نشان می‌دهند و هم هنر فیلمسازی را آموزش می‌دهند. پس به خاطر هر دو دلیل این فیلم را تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم