قسمت چهارم فیلم John Wick با یک سال تاخیر اکران خواهد شد

اردیبهشت‌ماه سال گذشته بود که کمپانی لاینزگیت خبر ساخت قسمت چهارم فیلم اکشن و پرطرفدار “جان ویک” (John Wick) را تایید و تاریخ اکران آن را هم ماه می سال 2021 (اردیبهشت 1400) اعلام کرد. اما این کمپانی به‌تازگی از تاخیر یک ساله در اکران این فیلم به دلیل شرایط پیش آمده با شایع شدن ویروس کرونا خبر داد.

طبق اعلام کمپانی لاینزگیت، فیلم “جان ویک 4” اکنون در تاریخ 27 می 2022 (6 خرداد 1401) راهی پرده سینما خواهد شد. چاد استاهلسکی” (Chad Stahelski)، کارگردان سه قسمت قبلی این مجموعه فیلم، قرار است کارگردانی قسمت چهارم آن را نیز برعهده داشته باشد. “استاهلسکی” در مصاحبه‌ای از تداخل داشتن مراحل پیش تولید فیلم “جان ویک 4” با مراحل فیلمبرداری فیلم “ماتریکس 4” خبر داد و اظهار داشت که به دلیل حضور ستاره سرشناس این فیلم‌ها یعنی کیانو ریوز در هر دو پروژه در حال تولید، مجبور به عقب انداختن یک ساله فیلم “جان ویک 4” شده و این مسأله را ناشی از شرایط کنونی به وجود آمده از بیماری کرونا دانست.

قسمت قبلی این مجموعه با عنوان “جان ویک ۳: پارابلوم” (John Wick ۳: Parabellum) سال گذشته اکران شد و توانست با بیش از 326 میلیون دلار فروش در گیشه، به پرفروش‌ترین قسمت مجموعه خودش تبدیل شود.  “کیانو ریوز” (Keanu Reeves)، “هلی بری” (Halle Berry)، “مارک داکاسیوس” (Mark Dacascos) و “ایان مک شین” (Ian McShane) از جمله بازیگرانی‌اند که در این قسمت از فیلم “جان ویک” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. محمدرضا

    اردیبهشت 13, 1399

    اگه اینطوریه پس ماتریکسم عقب بندازن تا دوباره تو یکروز باشن

    پاسخ