سریال Westworld برای فصل چهارم تمدید شد

درجالی که پخش سریال “وست ورلد” (Westworld) از یک ماه پیش آغاز شده و تاکنون شش قسمت از آن پخش شده است، شبکه HBO به‌تازگی تمدید این سریال برای فصل چهارم را تایید کرده است.

طبق خبری که این شبکه منتشر کرده است، این سریال با پایان فصل سوم به پایان نخواهد رسید و قرار است شاهد تماشای فصل چهارم آن در سال‌های آینده نیز باشیم. هنوز جزئیاتی از داستان فصل جدید این سریال، زمان شروع پخش و بازیگران آن منتشر نشده است و شبکه HBO فقط بازگشت شورانر‌های اصلی سریال “وست ورلد” یعنی “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) را برای ساخت فصل چهارم این سریال پرطرفدار تایید کرده است.

فصل سوم سریال “وست ورلد” که همچنان درحال پخش هفتگی است، برخلاف دو فصل قبلی در هشت قسمت تولید شده و انتظار می‌رود که فصل چهارم این سریال نیز با همین تعداد اپیزود منتشر شود. طبق آماری که شبکه HBO منتشر کرد، میزان استقبال مخاطبان از فصل سوم این سریال نسبت به دو فصل قبلی خیلی کمتر بوده اما با این حال “وست ورلد” هنوز یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این شبکه در سال 2020 می‌باشد.

گرچه تاکنون هیچ خبر قطعی از زمان آغاز تولید و فیلمبرداری فصل جدید سریال “وست ورلد” منتشر نشده است، اما باتوجه به تاثیر شیوع ویروس کرونا در روند تولید محصولات سینمایی انتظار می‌رود که تا پایان سال 2021 و یا ابتدای سال 2022 شاهد پخش آن باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم