تاریخ اکران و عنوان رسمی قسمت دوم فیلم Venom اعلام شد

درحالی که تصور می‌شد قسمت دوم و دنباله فیلم پرطرفدار “ونوم” (Venom) تا پایان سال 2020 اکران شود، کمپانی سونی پیکچرز به‌تازگی با اعلام عنوان رسمی این فیلم، از عقب افتادم تاریخ اکران آن تا تابستان 2021 خبر داد.

طبق خبری که کمپانی سونی پیکچرز منتشر کرده است، دنباله فیلم “ونوم” با عنوان رسمی “ونوم: بگذارید کشتار شروع شود” (Venom: Let There Be Carnage) قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) راهی پرده سینما شود. این در واقع همان تاریخی است که پیش از این قرار بود فیلم “بتمن” (The Batman) در آن اکران شود. فیلم “بتمن” نیز همانطور که دیروز کمپانی برادران وارنر اعلام کرد، با تاخیر و در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

“اندی سرکیس” (Andy Serkis) وظیفه کارگردانی فیلم “ونوم: بگذارید کشتار شروع شود” را برعهده خواهد داشت و این سومین تجربه‌ی کارگردانی “سرکیس” بعد از ساخت فیلم‌های “نفس” (Breathe) و “موگلی: افسانه ی جنگل” (Mowgli: Legend of the Jungle) خواهد بود. تاکنون حضور  تام هاردی، وودی هارلسون، میشل ویلیامز و نائومی هریس در این فیلم تایید شده است.

قسمت اول فیلم “ونوم” پاییز سال ۲۰۱۸ با بودجه‌ای ۱۱۶ میلیون دلاری و به کارگردانی “روبین فلیشر” (Ruben Fleischer) ساخته شد و در مجموع به بیش از ۸۵۰ میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم