اکران فیلم جدید بتمن با تاخیر مواجه شد

در پی همه‌گیر شدن ویروس کرونا و توقف فیلمبرداری فیلم‌های در حال تولید، اکنون کمپانی برادران وارنر از عقب افتادن تاریخ اکران فیلم جدید “بتمن” (The Batman) خبر داده است. طبق اعلام این کمپانی،‌فیلم “بتمن”، به کارگردانی “مت ریوز” (Matt Reeves)، قرار است با تقریبا چهار ماه تاخیر در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) راهی پرده سینما شود.

“زوئی کراویتز” (Zoe Kravitz) برای بازی در نقش کت وومن یا زن گربه‌ای، “رابرت پتینسون” (Robert Pattinson) به عنوان بازیگر نقش بتمن، “پل دینو” (Paul Dano) به عنوان بازیگر شخصیت ادوارد نیگما، ملقب به ریدلر، کالین فارل” (Colin Farrell) به عنوان بازیگر نقش منفی پنگوئن و “پیتر سارسگارد” (Peter Sarsgaard) از جمله بازیگران این فیلم هستند.

با اینکه تاکنون شاهد لغو اکران تمامی فیلم‌های بهار و تابستان 2020 بوده‌ایم، فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی “تنت” (Tenet) همچنان طبق تاریخ از پیش اعلام شده برای اکران در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۰ (۲۶ تیر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده و کمپانی برادران وارنر هنوز از لغو اکران این فیلم صحبتی نکرده است.

همچنین فیلم “شزم 2” (Shazam 2) نیز به جای اکران در تاریخ 1 آپریل 2022 (12 فروردین 1401) قرار است در تاریخ 4 نوامبر 2022 (13 آبان 1401) اکران شود. فیلم پیش درآمد سریال  “خانواده سوپرانو” (The Sopranos) یعنی “قدیسان فراوان نیوآرک” (The Many Saints of Newark) نیز به جای اکران در تابستان 2020 در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۲۱ (۲۲ اسفند ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

با این حال گفته می‌شود که امکان به تعویق افتادن بیشتر در اکران و تولید هر کدام از فیلم‌های سال جاری و سال‌های آینده همچنان وجود دارد و کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی با هرچه بیشتر شایع شدن ویروس کرونا، تغییرات برنامه اکران‌های خود را نیز افزایش می دهند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم