رده‌بندی 16 نقش‌آفرینی برتر “جاستین تیمبرلیک” (Justin Timberlake) تا به امروز

همه ما موافقیم که “جاستین تیمبرلیک” یکی از بااستعدادترین بازیگران نسل ماست. او موزیک ویدیوی SexyBack را ساخت، با استعداد خود همه را تحت تأثیر قرار داد، و معلوم نیست زمانی که در کنار بهترین همراهش “جیمی فالون” قرار بگیرد، چه استعدادی از او شکوفا شود.

او با توزیع آهنگ Can’t Stop The Feeling و فیلم “ترول ها” (Trolls) و موسیقی متن آن، قدرت و مهارت خود را نشان داد، و مطمئناً این اولین دفعه او نیست.

در اینجا به 16 نقش آفرینی برتر او نگاهی انداخته، و آنها را رتبه بندی کرده‌ایم. برخی از آنها عالی و برخی معمولی هستند. او فیلم‌های بیسبال و انیمیشن دارد، و در این میان در موسیقی هم موفق بوده است. کدام نقش آفرینی “جاستین تیمبرلیک” موردقبول شماست؟ با پروشات همراه باشید.


16. کارلتون – جاده باز – The Open Road

همه نقش‌های تیمبرلیک حتی اگر عالی هم نباشند بازهم به یادماندنی هستند. این فیلم با وجود بازیگرانی مانند “کیت مارا”، “کیت دنسن” و “مری استینبورگن” مسلماً فیلم خوبی است، اما آیا نقش آفرینی تیمبرلیک به یادماندنی است؟

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که باید تماشا کنید


15. ژاک گرانده – استاد عشق – The Love Guru

حتماً این فیلم را یادتان هست، مگر نه؟ حتی اگر آن را تماشا نکرده باشید. در هر صورت این فیلم به خاطر حضور تیمبرلیک دیدنی است. حتی اگر دلیل دیگری ناشته باشد. برای این فیلم از “مایک مایرز” متشکریم.


14. بو بو – یوگی خرسه – Yogi Bear

بله، این نقش تحسین برانگیز است. شاید قرار دادن فیلم در کنار “استاد عشق” درست نباشد، اما تا پایان فیلم متوجه می‌شویم که این نقش برترین صداپیشگی این بازیگر است. با این حال او بامزه است.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


13. فرانکی بالنباچر – سگ آلفا – Alpha Dog

لطفاً 10 سال به عقب بروید، و به یاد بیاورید آن موقع دیدن “جاستین تیمبرلیک” روی پرده سینما چقدر هیجان انگیز بود. واقعاً هیجان انگیز بود. او با آن خالکوبی ها و وزنه‌هایی که بلند می‌کرد! انگار منتظر یک نقش تاریک و خطرناک از او بودیم. که البته اشتباه نبود. او در بین بازیگرانی مانند “امیل هرش”، “بن فاستر” و بازیگران دیگری که بازهم با آنها همبازی شد درخشید.

جاستین یک کلاه نمدی پوشیده؛ و در هنگام تصمیم گیری‌های جدی مانند “آیا باید این پسر نوجوون رو بکشیم؟” اجرای جدی ارائه می‌دهد. او در اولین فیلم خود اجرای باورپذیر و موفق ارائه می‌دهد.


12. جانی – مشکل منحنی – Trouble With The Curve

جاستین در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند “کلینت ایستوود“، “امی آدامز” و “جان گودمن” قرار می‌گیرد. او در فیلم دوم خود درباره بیسبال (پس از “جاده باز”) شیرین و حساس ظاهر شده، و می‌داند چطور در نقش خود بدرخشد. علاوه بر این افتخار بازیگری در کنار “کلینت ایستوود” را به دست آورده، که نصیب برخی از ستاره‌های بزرگ هم نشده است. ارتباط او با آدامز دوست داشتنی بوده، و گرچه فیلم در گیشه رکوردشکن نبود، اما در IMDB امتیاز خوبی به دست آورد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جیم کری، ستاره سرشناس ژانر کمدی هالیوود


11. رونی – ناله مار سیاه – Black Snake Moan

جاستین در این فیلم در کنار “کریستینا ریچی” اجرای درخشانی دارد، دیگر چه می‌خواهید؟ گرچه این یکی از اولین نقش‌های اوست، نقشه جنوبی داشته، و نقش شخصیت مبتلا به اختلال اضطراب را ایفا می‌کند. همچنین این اولین نقش او به عنوان یک نظامی است. او این نقش را جدی گرفت، و به خوبی از عهده آن برآمد.


10. جاش پولاک – ادیسون – Edison

در این فیلم جاستین در نقش یک روزنامه نگار جوان ظاهر می‌شود که در همه چیز دخالت کرده، و از فساد اداره پلیس پرده برمی دارد. او در اولین فیلم مهم خود در کنار بازیگرانی مانند “مورگان فریمن“، “کوین اسپیسی” و “آل آل کول جی” بازی می‌کند. شاید دی وی دی فیلم عرضه نشده باشد، اما جاستین در آن درخشید. اجرای او موفق بود! او صحنه را از آن خود کرد، و توجهات را به خود جلب کرد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم های مورگان فریمن، ستاره دوست داشتنی سینما


9. آرتی – شرک سه – Shrek the Third

جاستین در کنار پرنسس فیونا (کامرون دیاز) و شرک (مایک مایرز) در نقش پادشاه شورش گر جدید آرتی ظاهر می‌شود. یک نقش جالب است که در فیلم “شرک” می‌درخشد. او سپس در فیلم “ترول” نیز می‌درخشد.


8. خلبان خصوصی ابیلین – داستان‌های ساوت‌لند – Southland Tales

ببینید از این فیلم چه می‌خواهید تا همان را ببینید، شاید فیلم موردعلاقه همه نباشد، اما “جاستین تیمبرلیک” مست، سرخوش و شاد را نشانمان می‌دهد. این فیلم در فستیوال کن 2006 تحقیر شد، بنابراین شاید همین کلیپ کافی باشد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر مارتین اسکورسیزی بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


7. اسکات دلیکورت – معلم بد – Bad Teacher

مسلماً یک تیمبرلیک روانی عالی است. جاستین در نقش یک معلم جایگزین خام در کنار شخصیت نه چندان جذاب دیگر (کامرون دیاز) اجرای شیرینی دارد. همچنین نمی‌توان در صحنه رابطه جنسی عصبی نشد.


6. جیم – درون لوین دیویس – Inside Llewyn Davis

تماشای آموزش موسیقی توسط “جاستین تیمبرلیک” به “اسکار آیزاک” و “آدام درایور” جالب است! گرچه او در این فیلم برادران کوئن نقش بزرگی ندارد، اما در یک ژاکت پشمی اجرای جالبی ارائه می‌دهد.

همچنین بخوانید: اگر سبک فیلم سازی برادران کوئن را دوست دارید این 10 فیلم جذاب و دیدنی را تماشا کنید


5. ریچی فارست – رانر رانر – Runner Runner

چقدر خوب است در دنیایی زندگی می‌کنیم که جاستین می‌تواند در کنار “بن افلک” هنرنمایی کند، و این موضوع چه حس خوبی ایجاد می‌کند! از آنجاییکه این فیلم موردتوجه اسکار قرار نگرفت شاید آن را ندیده باشید، اما اگر به دنبال فیلمی هستید که فکرتان را مشغول نکند، و سرگرم کننده باشد این بهترین انتخاب است. همچنین فیلم نشانه تقویت مهارت بازیگری اوست. چه کسی دوست ندارد او را در قایق‌ها و سواحل گرمسیری ببیند؟ او نقش یک قمارباز باهوش را ایفا می‌کند که لباس‌های جذاب پوشیده، و بر سر “آنتونی مکی” فریاد می زند. این فیلم ترکیبی از “سگ آلفا” و “شبکه اجتماعی” محسوب می‌شود. بنابراین ارزش تماشا کردن دارد.


4. جیسون – رفتار یک مدل – Model Behavior

در این فیلم تلویزیونی سال 2000، او نقش یک مدل را ایفا می‌کند که نادانسته به جای مدل دیگری قرار می‌گیرد. یک مدل (مگی لاسون) جای خود را به یک مدل ناشناخته می‌دهد تا ببیند زندگی چگونه خواهد شد! جاستین تصور می‌کند عاشق او شده، اما این آغاز ماجراست. او در این فیلم هم مانند فیلم‌های نوجوانانه جذاب است، و شاید هم هنوز جذابیت‌هایش را داشته باشد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر قرن حاضر که بالاترین نمره را از منتقدین دریافت کردند


3. ویل سالاس – در زمان – In Time

در این فیلم “جاستین تیمبرلیک” فقط می‌دود، و به ساعت زندگی‌اش نگاه می‌کند! شاید به نظرتان بی معنی باشد، اما “جاستین تیمبرلیک” در نقش یک ستاره اکشن می‌درخشد. مسلماً نباید نگران اجرای “جیسون استاتهام” بود، اما جاستین ستاره اصلی فیلم است، و در کنار همبازی‌های خود در “سگ آلفا” یعنی “آماندا سیفرید”، “وینسنت کارتیسر” و “الیویا وایلد” در نقش مادرش. شاید باور نکنید اما این فیلم واقعاً جالب و سرگرم کننده است.


2. شان پارکر – شبکه اجتماعی – The Social Network

یک میلیون دلار جالب نیست. می دانید چه چیزی جالب است؟ معلوم است می دانید چون جاستین یکی از بهترین دیالوگ‌هایش را در این فیلم ارائه داد. او مؤسس اصلی نپ استر را شخصیتی جذاب و جالب معرفی می‌کند که دوست دارید با او دوست شوید، حتی اگر خطرناک باشد. همراهی او در کنار “جسی آیزنبرگ” عمیقاً جذاب است، و نقش او در فیلم سال 2010 “دیوید فینچر” ثابت کرد که جاستین یک بازیگر واقعی است.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) که باید تماشا کنید


1. دیلن – دوستی با مزایا – Friends with Benefits

فیلم “دوستی با مزایا” محصول سال 2011 لحظه درخشش جاستین است. او را در نقش دیلن جذاب و خوش لباس می‌بینیم که در کنار “میلا کونیس” قرار دارد. او در این نقش کاریزمایی دارد که توجه همه را جلب می‌کند، و می‌تواند جنبه عاطفی و جدی نقش خود را نشان دهد. این نقش جذابیت او را نزد زنان افزایش داد، و مردان دوست داشتند جای او باشند. او جالب، جذاب و جاستین تفکربرانگیز است. قرارگیری جاستین در کنار میلا نیز درخشان است. در حقیقت این فیلم از سایر فیلم‌های این لیست یک سروگردن بالاتر است. دوست دارید این فیلم را بارها و بارها تماشا کنید، و از دیدن او لذت ببرید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Preacher

    دی 25, 1399

    بدترین نقد ممکن!
    حتی اسم فیلم هارو هم درست ننوشتید! خجالت اوره

    پاسخ