نشانه‌هایی مبنی بر برگشتن به شریک سابقتان

نشانه‌هایی مبنی بر برگشتن به شریک سابقتان

اگر تابه‌حال از فردی که دوستش دارید جدا شده باشید می‌دانید که روزهای پس‌ازآن چقدر دشوار است. ابتدا باید درد دوری از او و یادآوری خاطرات مشترکتان کنار بیایید. سپس به این فکر می‌کنید که آیا جدایی‌تان درست بود؟ حتی اگر این کار از طرف خودتان بوده باشد. به این فکر می‌کنید که آیا کار درستی بود و یا تند رفته‌اید؟ آیا حالتان بهتر می‌شود؟ آیا باید با او آشتی کنید؟

اگر تصور می‌کنید بهتر است با او آشتی کنید، در اینجا مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که نشان می‌دهد شما هنوز شانس کنارهم بودن را دارید و بهتر است با هم آشتی کنید. باهم این 8 علائم را مرور می‌کنیم:

دلیل جدایی‌تان

چرا از هم جدا شدید؟ جدایی‌تان چقدر جدی بود؟ مردم به دلایل مختلفی از هم جدا می‌شوند که دلایل برخی واقعاً جدی است. گاهی اوقات به دلایل بی‌اهمیت از هم جدا می‌شوید، مانند فراموش کردن قرار ملاقات، اگر به این دلایل جدا شده‌اید، شانس باهم بودنتان بیشتر است. اما گاهی اوقات به دلایل جدی از هم جدا می‌شوید که دلیلش تفاوت‌های میان شماست که به‌هیچ‌وجه قابل‌تغییر نیستند. در این شرایط بهتر است از یکدیگر جدا بوده و به زندگی خود ادامه دهید.

مدت دور از هم بودنتان

زمان همه‌چیز را حل می‌کند، بنابراین جدایی که ممکن است در روزهای اول دردناک به نظر برسد، پس از مدتی بسیار عادی جلوه می‌کند. بنابراین هرچه بیشتر از هم جدا باشید شانس باهم بودنتان کمتر می‌شود.

چگونگی پایان یافتن همه‌چیز میان شما

آیا از طریق یک پیامک همه‌چیز را تمام کردید؟ آیا باهم صحبت کرده و به این نتیجه رسیدید که بهتر است همه‌چیز پایان یابد؟ یا اینکه با بحث و خشونت از هم جدا شدید؟ رفتارتان در حین جدا شدن می‌تواند نشان دهد که آیا برای آشتی شانسی مانده یا خیر. به‌طورکلی، هرچه قدر دوستانه‌تر از هم جدا شده باشید، شانس آشتی کردنتان بیشتر است.

رفتارهای شما پس از جدایی

برخی از افراد پس از جدایی بیشتر تحت تأثیر رفتارهای فرد قرار می‌گیرند، تا پیش از جدایی. رفتارهایی مانند شروع یک رابطه دوباره می‌تواند شانس باهم بودنتان را از بین ببرد. بنابراین آیا پس از جدایی رفتار غیرقابل‌بخششی نشان داده‌اید؟

عمق رابطه‌تان

زندگی‌تان چقدر به هم گره خورده است؟ هرچقدر رابطه‌تان عمیق‌تر بوده باشد، احتمال باهم بودنتان بیشتر است. برای مثال، زوج‌هایی که یک یا چندین فرزند دارند، در مقایسه با زوج‌های بدون فرزند، احتمال به هم برگشتنشان بیشتر است.

دل‌بستگی عاطفی

زمانی که نزدیک هم هستید چه حسی دارید؟ آیا هنوز هم دوست دارید به یکدیگر نزدیک شوید؟ اگر هنوز هم میانتان جرقه‌ای وجود دارد بنابراین شانس به هم برگشتنتان بیشتر است.

احتمال بخشش یکدیگر

اگر می‌توانید باهم روبه‌رو شده، باهم صحبت کنید و از ته قلب یکدیگر را ببخشید، در آن صورت برای برگشتن به هم قدم بزرگی را برداشته‌اید.

جدایی هرگز کار آسانی نیست، بخصوص اگر شما برای این کار پیش‌قدم شده باشید. بنابراین باید به خودتان فرصت بدهید، مخصوصاً اگر رابطه‌تان طولانی بوده است. گاهی اوقات می‌تواند واقعاً دردناک باشد، بنابراین نباید برای بازگشت به زندگی روزمره و شروع روابط جدید خودتان را تحت‌فشار قرار دهید. بنابراین با آینده خود روبه‌رو شوید، شما باید زندگی کنید، چه با او چه بدون او.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم