2 جمله جادویی برای متعهد شدن مردان

2 جمله جادویی برای متعهد شدن مردان

آیا تابه‌حال پیش‌آمده مدتی با کسی باشید و زمانی که از او خواستید رابطه‌تان جدی‌تر شود بگوید آماده نیست؟

نفس‌هایتان را در سینه حبس کرده و خود را آماده کنید، زیرا در اینجا دو کلمه جادویی را به شما معرفی می‌کنیم که با دانستن آن دیگر نیاز نیست وقت و انرژی خود را روی یک مرد هدر داده و سپس ببینید که شما را ترک می‌کند، تنها کافی است که این دو کلمه را به او بگویید.

به‌احتمال‌زیاد دوست دارید با او بحث کنید و به او بگویید که دلایلش قابل‌قبول نیست.

این کار را نکنید.

توضیح دادن و غر زدن باعث می‌شود شبیه مادرش رفتار کنید.

مردها هیچ‌گاه توسط مادرانشان تحریک نمی‌شوند.

هرگاه دلایلی را شنیدید که برایتان بی‌معنی بود، کافی است از این کلمه جادویی استفاده کنید: می‌فهمم.

مطمئن باشید که او دیگر چیزی نمی‌گوید. سپس او تلاش می‌کند گفته‌های خود را توجیح کند و دلایل دیگری بیاورد، در اینجا هم به‌جای بحث کردن فقط بگویید: “می‌فهمم”.

این کار باعث می‌شود که به این نتیجه برسد: “او من را درک می‌کند.”

منظورمان این نیست که همه گفته‌های او را تصدیق کنید، منظورمان این است که هرکس این حق را دارد که احساسات، تفکرات و عقاید خود را مطرح کند. علاوه براین شما با گفته‌های او را تصدیق نمی‌کنید بلکه فقط حق او برای صحبت کردن را تصدیق می‌کنید.

سپس ممکن است بگوید: “اما می‌توانیم هنوز هم باهم باشیم.” حالا باید بگویید، “ممنونم که هنوز هم می‌خواهی باهم باشیم. من تو را دوست دارم اما نه بیشتر از خودم.”

سپس او نمی‌داند چه بگوید، راهش را می‌گیرد و می‌رود. اشکالی ندارد، زیرا مردها زمانی که از شما دور باشند عاشقتان می‌شوند. در مقابل وسوسه برای تماس گرفتن و یا پیامک دادن مقاومت کرده و منتظر باشید تا او با شما تماس بگیرد.

اگر آن‌قدر صبر و تحمل داشته باشید که منتظر بمانید او به سمتتان برگردد، مطمئن باشید که این بار او است که از شما می‌خواهد باهم باشید. اگر برنگشت پس او مرد زندگی شما نیست.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم