تاریخ جدید اکران فیلم A Quiet Place: Part 2 مشخص شد

یک ماه پیش بود که اکران رسمی فیلم “یک مکان ساکت ۲” (۲ A Quiet Place) به علت انتشار ویروس کرونا لغو و به تاریخ دیگری موکول شد. اکنون کمپانی پارامونت پیکچرز در جدیدترین اخباری که منتشر کرده است، تاریخ جدید اکران این فیلم را ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۴ شهریور ۱۳۹۹) اعلام و تایید کرد.

این فیلم همچون قسمت قبلی‌اش با درجه سنی PG-۱۳ (مناسب برای افراد بالای سیزده سال) راهی پرده سینما خواهد شد. علت انتخاب این درجه سنی از سوی انجمن فیلم آمریکا برای این فیلم هم وجود صحنه‌های ترسناک، خشن و خونین ذکر شده است.

در اولین تریلری که از فیلم “یک مکان ساکت ۲” منتشر شد، شاهد آغاز سفری خطرناک توسط خانواده ابوت بودیم که از رویارویی آنها با موجودات هیولایی دنیایشان خبر می‌داد. با این حال باید دید که این فیلم تا چه اندازه نسبت به قسمت اول خود ترسناک و مهیج خواهد بود.

قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، در تاریخ ۶ آپریل ۲۰۱۸ (۱۹ فروردین ۱۳۹۷) منتشر شد و مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت به طوری که موفق شد در مجموع ۳۳۲ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد. داستان این فیلم در دنیایی پسا آخرالزمانی می‌گذرد که موجودات وحشتناک بر دنیا چیره شده‌اند و با کوچکترین صدایی به انسان‌ها حمله کرده و آنها را می‌کشند. در این میان خانواده ابوت باید برای زنده ماندن به سکوت ادامه دهند.

“جان کرازینسکی” (John Krasinski)، کارگردان و نویسنده قسمت اول فیلم “یک مکان ساکت”، کارگردانی قسمت دوم این فیلم را بار دیگر بر عهده داشته است. علاوه بر این، “امیلی بلانت” (Emily Blunt)، “کیلین مورفی” (Cillian Murphy)، “میلیسنت سیموندز” و ” جایمن هانسو” نیز از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت دوم فیلم “یک مکان ساکت” به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم