7 انیمیشن جذاب و دیدنی شبیه انیمیشن “به پیش” (Onward) که باید تماشا کنید

“به پیش” یک فیلم انیمیشنی از پیکسار و به کارگردانی “دن اسکنلون” درباره ماجراجویی‌های دو برادر به نام‌های ایان و یارلی لایتفوت که برای یافتن جادو در جهان ماجراجویی را آغاز می‌کنند. آنها می‌خواهند به کمک جادو پدرشان را که در کودکی آنها مرده، زنده کنند. داستان انتظارات ما از پیکسار را براورده کرده، و یک فیلم ماجراجویی با لحظات خیره کننده است. اگر “به پیش” را تماشا کرده‌اید، در اینجا فیلم‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. ماشین‌ها – Cars – 2006

فیلمی محصول سال 2006 از پیکسار درباره جهان ماشین‌ها. داستان درباره ماشینی به نام لایتنینگ مک‌کویین است که به عنوان یک ماشین مسابقه ماجراجویی‌های زیادی دارد. با این حال در مسابقه جام پیستون، از مسیر دور شده و خرابی زیادی به بار می‌آورد. حالا باید این خرابی‌ها را بازسازی کند. جلوه‌های ویژه دیدنی و شخصیت‌های جالب این فیلم را دیدنی کرده‌اند.

همچنین بخوانید: معرفی پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن تاریخ پیکسار


6. کوبو و دو رشته – Kubo And The Two Strings – 2016

فیلمی برنده جایزه اسکار به کارگردانی “تراویس نایت” درباره ماجراجویی‌های یک پسر جوان که در ژاپن فئودال زندگی می‌کند. با ظهور ارواح گذشتگان در مقابل کوبو، او سلاح جادویی متعلق به پدرش را پیدا می‌کند. جالب‌ترین نکته درباره فیلم جزئیات و داستان غنی آن است که نه تنها برای کودکان بلکه برای بزرگسالان جالب است.


5. کوکو – Coco – 2017

داستانی در مکزیک درباره ماجراجویی‌های پسری جوان که به موسیقی علاقه داشته، و می‌خواهد به هر قیمتی به آن دست یابد. با این حال، در خانواده او هرچیزی درباره موسیقی ممنوعه است، و مانع رسیدن او به آرزویش می‌شود. زمانی که کوبو خود را در سرزمین مردگان می‌بیند، متوجه می‌شود بین خانواده و موزیسین موردعلاقه او ارتباطی وجود دارد. فیلم فرهنگ مکزیک را نشان داده، و به ارزش‌های خانوادگی و علایق فردی می‌پردازد.


4. دایناسور خوب – The Good Dinosaur – 2015

فیلمی از پیکسار محصول سال 2015 درباره دوستی میان یک آپاتوسور به نام آرلو و یک کودک انسان به نام اسپات. آرلو نمی‌تواند مثل برادرهایش والدینش را تحت تأثیر قرار دهد، و زمانی که باعث می‌شود مردی از تله پدرش فرار کند، باید آن فرد را بیابد. در این بین به اسپات برخورده، و آن دو ماجراجویی را آغاز می‌کنند که به خودشناسی آنها منجر می‌شود. گرچه فیلم یک انیمیشن دیدنی است، اما تأثیر آن بر مخاطب به اندازه فیلم‌های دیگر پیکسار نیست.

همچنین بخوانید: بدترین انیمیشن‌های ساخته شده توسط دیزنی در دهه اخیر بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


3. زوتوپیا – Zootopia – 2016

فیلم در دنیای حیوانات رخ می‌دهد که هر حیوان در جامعه نقشی برعهده دارد. خرگوشی که می‌خواهد پلیس شود، باید چالش‌هایی را پشت سر بگذارد، زیرا این سمت فقط به خرس‌ها و شیرها می‌رسد. داستان درباره این خرگوش است که با همکاری یک روباه می‌خواهد مشکلاتی را حل کند، آن هم درحالی که برخی از حیوانات گم شده‌اند. فیلم نه تنها سرگرم کننده بلکه عمیقاً سیاسی است.


2. گیسوکمند – Tangled – 2010

پنجاهمین فیلم انیمیشنی دیزنی که بازسازی داستان مشهور “راپونزل” می‌باشد. داستان درباره دختری به نام راپونزل است که توسط مادرش در خانه زندانی شده است. راپونزل موهای بلندزیبا با ویژگی‌های جادویی دارد، و به همین دلیل مادرش به او اجازه نمی‌دهد از برجش خارج شود. اینجاست که با سارقی به نام فلین روبرو شده، و زندگی‌اش تغییر می‌کند. گرچه این فیلم بازسازی اثر اصلی است، اما هنوز جذابیت آن داستان قدیمی را داراست.


1. داستان اسباب بازی – Toy Story – 1995

یکی از برترین فیلم‌های انیمیشنی سال‌های 1990 از پیکسار در دنیایی که ماشین‌ها زندگی خود را دارند. در آنجا با پسری به نام اندی آشنا می‌شویم که اسباب بازی‌هایش در غیاب انسان‌ها با هم ارتباط برقرار می‌کنند. هنگامی که اندی اسباب بازی جدیدی را به آنها معرفی می‌کند، بین اسباب بازی‌ها چالشی ایجاد می‌شود. یک انیمیشن زیبا و داستانی جذاب که “داستان اسباب بازی” را به آثار کلاسیک دنیای بچه‌ها وارد کرد.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. Fateme

    دی 25, 1399

    این انیمیشن ها رو که به درد بچه میخوره البته بعضیاش.انیمیشنی معرفی کنید که نوجوان پسند باشه.

    پاسخ

  2. Arian

    آبان 4, 1399

    شما فیلم هایی که مثل این فیلم در دیزنی قرار دارند رو گذاشتید نه شبیهش رو

    پاسخ

  3. هیچکس

    فروردین 27, 1399

    اخه چطور امکان داره انیمیشن رونالد شاه بربر هارو نزارین

    پاسخ

  4. علی

    فروردین 4, 1399

    اینورا که همه دیدن!

    پاسخ

  5. محمدرضا

    فروردین 4, 1399

    شکارچیان ترول خیلی از این مسخره ها بهتره.
    اگه بلد نیستی کارتون قشنگ بنویسی حداقل اخبار کارتون قشنگ رو بده.
    منظورم ویزاردز بود

    پاسخ

  6. محمد

    فروردین 3, 1399

    من که میدونم اینا را از خودت در آوردی
    حداقل چهار تا قشنگاش را مینوشتی

    پاسخ