7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “خاطرات الحمرا” (Memories of the Alhambra) که باید تماشا کنید

بسریال‌های کره‌ای، درست مانند فیلم‌های این کشور در موضوعی که روی آن کار می‌شود، بسیار جالب توجه هستند. سریال “خاطرات الحمرا” (Memories Of The Alhambra) داستان رئیس یک شرکت سرمایه گذاری است که به وجود یک بازی واقعیت مجازی جدید که توسط فردی به نام “جونگ سه جو” در اسپانیا طراحی شده پی می‌برد.

رئیس شرکت یعنی “یو جین وو” وقتی متوجه می‌شود چنین بازی‌ای ساخته شده، شخصاً به اسپانیا می‌رود تا با سازنده آن صحبت کرده، و محصول را بررسی کند. اما وقتی به اسپانیا می‌رسد، متوجه می‌شود سازنده بازی مخفی شده و در خانه‌اش حضور ندارد. در این زمان او در مهمانخانه “جونگ هی جو” خواهر “جونگ سه جو” اقامت می‌کند، و اینجاست که روز به روز متوجه می‌شود دیوار بین واقعیت و بازی برایش در حال از بین رفتن است.

داستان درباره چالش‌هایی است که یو جین وو در این موقعیت با آنها روبرو می‌شود. اگر از تماشای “خاطرات الحمرا” لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم دیگر سریال‌های مشابه آن را نیز حتماً تماشا کنید. این شما و این هم لیستی از بهترین سریال‌های مشابه “خاطرات الحمرا”. با پروشات همراه باشید.


7. آبیس – Abyss – 2019

دو دوست یعنی “گو سه یون” که یک وکیل است، و “چا مین” که وارث یک امپراطوری لوازم آرایشی می‌باشد شخصیت‌های مرکزی داستان هستند. پس از اینکه هر دوی آنها در تصادف‌هایی جداگانه از دنیا می‌روند، در بدن‌هایی دیگر دوباره به زندگی بازمیگردند.

آن‌ها متوجه می‌شوند که بازگشتشان به زندگی توسط شیئی جادویی به نام “آبیس” صورت گرفته. سپس این دو تلاش می‌کنند پی ببرند که اصلاً چرا به زندگی بازگردانده شدند. نقش آفرینی فوق العاده بازیگران، و داستانی که مدام شما را به حدس زدن وا می‌دارد، چیزی است که باعث می‌شود از پای گیرنده‌های خود کنار نروید، و به تماشای این سریال بپردازید.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2020 که در انتظار پخششان هستیم


6. آقای آفتاب – Mr. Sunshine – 2018

“آقای آفتاب” سریالی است که به تاریخ سیاسی کره می‌پردازد. داستان درباره مردی است که از زندگیش در کره به عنوان یک برده می‌گریزد، و به آمریکا مهاجرت می‌کند، و در آنجا به نیروی دریایی ملحق می‌شود. وقتی پس از سالها به کره باز می‌گردد، متوجه می‌شود که کشورش مورد هجوم کشورهای خارجی قرار گرفته است.

قهرمان ما که فردی میهن پرست است نمی‌تواند اجازه دهد چنین اتفاقی رخ دهد، و قسم می‌خورد از کشورش دفاع کند. این سریال تصویر واضحی از تاریخ کره به ما می‌دهد. شخصیت‌های خوش ساخت و قوی آن نیز دیگر دلیل جذابیت‌های این سریال می‌باشد.


5. دبلیو – W – 2016

این سریال درام/ رازآلود درباره یک ورزشکار المپیک کره‌ای است که به اشتباه محکوم به قتل تمام خانواده‌اش شده است. برخلاف اینکه همه فکر می‌کنند او لایق این است که تا ابد پشت میله‌های زندان بپوسد، اما شخصیت اصلی ما “کانگ چول” بیگناه است.

او سالها بعد پروژه “دبلیو” را آغاز می‌کند تا قاتل اصلی را پیدا کند، اما خودش به طرز وحشتناکی مورد حمله قرار می‌گیرد. داستان این سریال واقعاً فوق العاده است، و زمانیکه قسمت اول آن را تماشا کردید، محال است که از آن دست بکشید.


4. آلارم عشق – Love Alarm – 2019

این سریال آگاه کننده به ما نشان می‌دهد که تکنولوژی چگونه به مفهوم عشق و رابطه عاشقانه لطمه وارد کرده، و باعث می‌شود احساساتمان تغییر کنند. در “آلارم عشق” یک اپلیکیشن وجود دارد که می‌تواند مشخص کند در میان افراد مجاورتتان چه کسانی به شما علاقه دارند، و داستان درباره دختری به نام “کیم جو جو” می‌باشد.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای این دهه (2019 تا 2010)


3. زیبایی درون – The Beauty Inside – 2018

“زیبایی درون” درباره زوجی است که موقعیت‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارند. در حالی که “سو دو جه” رئیس شرکت هواپیمایی مردی است که نمی‌تواند صورت دیگران را به خاطر بسپارد، عشق او “هان سگی” ماهی یکبار به فردی کاملاً متفاوت تبدیل می‌شود. اینکه چطور این دو با وجود مشکلات موجود رابطه‌شان را پایدار نگه می‌دارند، بسیار جالب است و ارزش دنبال کردن را دارد.


2. اتاق شماره 9 – Room No. 9 – 2018

سریال “اتاق شماره 9” افسانه‌ای غیرمعمول است که یادآور فیلم “جهش” (The Change-Up) با بازی “رایان رینولدز” می‌باشد. در اینجا، داستان به یک وکیل بسیار موفق و یک قاتل بدنام می‌پردازد که بدن آنها با هم عوض می‌شود، و هر کدام از آنها دنیای دیگری را تجربه می‌کند.

این سریال به دلیل ظرافت‌هایی که در تغییرات این دو زن به کار برده بسیار خلاقانه ساخته شده است. و ظرافت‌های به کار رفته چیزی بیشتر از کلک‌های معمولی بوده‌اند.


1. آیا تو هم انسانی؟ – Are You Human? – 2018

“آیا تو هم انسانی؟” یک سریال علمی تخیلی فوق العاده خوش ساخت است، و درباره زنی به نام “لورا”ست که پس از جدا شدن از پسرش رباتی اندرویدی با شکل او می‌سازد. وقتی لورا متوجه می‌شود پسرش در کماست، و ممکن است تجارت بزرگی که قرار بود به او به ارث برسد از دست برود، اندروید شبیه به پسرش را به عنوان او جا میزند.

وقتی یکی از زنانی که به عنوان بادیگارد این پسر کار می‌کند، به او مشکوک می‌شود، اوضاع پیچیده می‌شود. جلوه‌های ویژه به کار رفته و فیلمبرداری این سریال واقعاً برجسته و زیباست. تماشای آن را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال های کره ای عاشقانه و درام که نباید از دست بدهید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. بیتا

    اردیبهشت 31, 1399

    خاطرات الحمرا اخرش پسره مرد یا زنده موند خیلی درگیرم

    پاسخ

    • aydan در پاسخ به بیتا

      خرداد 31, 1399

      پسره ی زده موند.مثل سازنده ی بازی. فقط تو بازی گیر افتاد و دیگه نتونست بیاد بیرون

      پاسخ

      • نرگس در پاسخ به aydan

        بهمن 28, 1399

        آره، دوباره باید یکی دیگه بره و درش بیاره از توی سیاه چاله.
        ولی به نظرم نباید اون هم جز باگ حساب میشد.
        آخه اونکه مشکلی نداشت…فقط یه کاربر بود.

        پاسخ

      • صبا در پاسخ به aydan

        تیر 31, 1402

        خوب یه سوال منم میگم زنده بود ولی چرا اخرش اون تصویر روش بود کا انگار کارکتر بازیه مثه اونای که مرده بودن روش خش افتاد

        پاسخ