7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “صفرصفرصفر” (ZeroZeroZero) که باید تماشا کنید

آمازون پرایم تنها پلت فورم نمایشی در جهان است که از لحاظ تنوع محتوا با نتفلیکس رقابت می‌کند. درحالی که نتفلیکس درباره قاچاق مواد مخدر سریال‌های موفقی مانند “نارکس” (Narcos) و “ل کاپو” (El Chapo) را ساخته، آمازون هم درباره تجارت جهانی کوکائین سریال ” صفرصفرصفر ” را ساخت.

یک سریال درام اکشن براساس کتابی از “رابرتو ساویانو” که ما را به سه قاره برده، و جزئیات فعالیت های قاچاقچیان را نشان می‌دهد. اگر از تماشای سریال “صفرصفرصفر” لذت برده‌اید، در اینجا می‌خواهیم چند سریال مشابه آن را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. ملکه جنوب – Queen Of The South – 2016

سریالی از شبکه نتورک ایالات متحده درباره زنی به نام ترزا که پس از کشته شدن دوست پسرش که یک قاچاقچی بود، مخفیانه به ایالات متحده وارد می‌شود. ترزا خودش یک امپراتوری مواد مخدر تشکیل داده، و به یکی از ترسناک‌ترین و موثرترین قاچاقچی ها تبدیل می‌شود. سریال تعادل میان صحنه‌های اکشن و درام را به خوبی ایجاد کرده، و همین موضوع توجه مخاطب را به روایت جلب می‌کند.

همچنین بخوانید: 11 انیمه سریالی جذاب و دیدنی در سال 2019 که باید تماشا کنید


6. مواد مخدر الحاق – Drugs, Inc. – 2010

گرچه این یک سریال مستند است، اما یکی از بهترین سریال‌ها درباره قاچاق مواد است. این سریال از نشنال جئوگرافیک تجارت بین المللی مواد مخدر را نشان داده، و تجارت پیرامون موادی مانند ماری جوانا، کوکائین، متاآمفتامین و غیره، می‌گردد. همچنین صدای افرادی مانند دستفروش‌ها، ماموران حقوقی و پرسنل‌های پزشکی درباره این تجارت را می‌شنویم که خطرات استفاده از مواد مخدر را نشان می‌دهند.


5. وایر –  The Wire – 2002-2008

یکی از بهترین سریال‌های سال های 2000 که هر فصل آن به یک نوع جرم خاص در شهر بالتیمور به میپردازد. فصل یک درباره تجارت مواد مخدر در شهر است، و نشان می‌دهد حتی کودکان شهر هم به نوعی با مواد مخدر دست به گریبان اند. سریال درباره اتفاق‌های واقعی است، و شاید در ابتدا خسته کننده به نظر برسد؛ اما به محض اینکه چند قسمت را تماشا کنید، متوجه می‌شود که ماجرا از چه قرار است.

همچنین بخوانید: معرفی 20 سریال برتر تاریخ شبکه HBO


4. ال کاپو – El Chapo – 2017-2018

یک سریال اوریجینال نتفلیکس درباره یکی از ترسناک‌ترین قاچاقچی های تاریخ یعنی ” خواکین گوزمن”. او که ابتدا به عنوان یک دلال کارتل گوادالاخارا کار می‌کرد، به تدریج ارتقا یافت، و کارتل سینالوآ را تشکیل داد. تمایل او به خشونت او را به یک نیروی قوی بدل کرد. سریال به رشد گوزمن در سه فصل می‌پردازد. توجه به جزئیات و کیفیت بالای تولید این سریال را به یکی از آثار محبوب جهان تبدیل کرد.


3. نارکس: مکزیک – Narcos: Mexico – 2018

نتفلیکس در نمایش قاچاق مواد مخدر در کشورهای آمریکای لاتین موفق بوده، و سریال “نارکس: مکزیک” طلوع و غروب یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین قاچاق‌های مواد مخدر در کارتل گوادالاخارا توسط “میگول آنخل فلیکس گالاردو” را نشان می‌دهد. در این سریال، گوادالا وید را به آمریکا قاچاق کرده، و توسط کارتل‌های کلمبیا کوکائین را در سراسر این کشور پخش می‌کرد. مهم‌ترین جنبه این سریال اجرای زیبای ” دیه‌گو لونا” در نقش فلیکس گالاردو است. اجرای زیبای او در کنار روایت، این سریال را به یکی از برترین داستان‌های مربوط به تجارت مواد مخدر در سال‌های اخیر تبدیل می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر برایان کرانستون


2. فارینا – Farina – 2018

“فارینا” یا “کرانه کوکائین” سریالی تلویزیونی درباره “سیتو میناکو”، در نقش یک ماهیگیر اسپانیایی است که در زمینه راندن قایق موتوری مهارت دارد. او ابتدا به عنوان راننده گنگ قاچاق مواد مخدر وارد شده، و سپس به همراه دوستانش شبکه قاچاق مواد مخدر تشکیل می‌دهد. زمانی که سازمان مادر از قاچاق حشیش خودداری می‌کند، سیتو و دوستانش یک عملیات مستقل تشکیل داده، و حتی کوکائین را به اروپا قاچاق می‌کنند. یک سریال زیبا با اجراهای دیدنی و فیلمبرداری موفق.


1. نارکس – Narcos – 2015-2017

هیچ سریال دیگری درباره قاچاق مواد مخدر به اندازه “نارکس” در فرهنگ عامه موفق نیست. سریال ما را به قلب تولید و توزیع کوکائین توسط کارتل‌های کلمبیا می‌برد، درحالی که تنها دو فصل بر عملیات کارتل مدلین توسط “پابلو اسکوبار” تمرکز می‌کند. فصل سوم سریال ما را به رشد و شکست کارتل کلمبیا می‌برد. بازیگر بریتانیایی “واگنر مورا” در نقش اسکوبار یکی از بهترین اجراهای تلویزیونی خود در دهه گذشته را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 14 سریال جذاب و دیدنی شبیه پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم