زمان شروع فیلمبرداری فیلم Spider-Man 3 مشخص شد

پاییز گذشته بود که دو کمپانی دیزنی و سونی خبری مبنی بر جدایی شخصیت “مرد عنکبوتی” یا همان “اسپایدرمن”  از دنیای سینمایی مارول را منتشر کردند که دلیل این جدایی هم عدم توافق این دو کمپانی در مسائل متفاوت اعلام شد. اما بعد از مدتی اعلام شد که این شخصیت پرطرفدار از دنیای سینمایی مارول جدا نخواهد شد و همچنان به حضورش ادامه خواهد داد.

اکنون در جدیدترین اخبار منتشر شده،  تام هالند،‌ بازیگر نقش اسپایدرمن، در مصاحبه‌ای زمان شروع تولید و فیلمبرداری قسمت سوم فیلم “مرد عنکبوتی” را تایید کرده است که طبق گفته‌ی این بازیگر، مراحل فیلمبرداری این فیلم از ماه جولای 2020 (تیر یا مرداد 1399) به‌طور رسمی آغاز خواهد شد. این درحالی است که هنوز هیچ اطلاعاتی از جزئیات داستان قسمت جدید این فیلم و همچنین عنوان رسمی آن در دسترس نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از این پروژه در دست ساخت باشیم.

علاوه بر این، بازگشت “جان واتس” (Jon Watts) برای کارگردانی “مرد عنکبوتی 3” نیز تایید شده است. جدید ترین قسمت مجموعه فیلم‌های “مرد عنکبوتی” در ماه جولای ۲۰۱۹ و با عنوان “مرد عنکبوتی: دور از خانه” (Spider-Man: Far From Home) اکران شد که با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۱۲۹ میلیون دلار، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل گشت.

فیلم مورد انتظار “مرد عنکبوتی 3” در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم