آیا می‌دانستید این سلبریتی‌ها سیگار می‌کشند؟

ما سلبریتی‌ها را فقط در صفحه تلویزیون و سینما می‌بینیم. بنابراین موفقیتشان را جشن می‌گیریم، با دردهایشان همدردی می‌کنیم، و تصور می‌کنیم درباره آنها همه چیز را می‌دانیم. تمام بازیگرانی که می‌شناسیم مسیر دشواری را پشت سر گذاشته، و بدون شک نمونه بارز اراده، مقاومت و استقامت در رسیدن به آرزوهایشان هستند. با این حال زندگی آنها آنطور که فکر می‌کنیم کامل نیست، و آنها هم در دوره‌ای از زندگی به عادت‌های بد و اعتیادهایی دچار بودند. بنابراین در اینجا فهرستی از بازیگران شناخته شده که در حال حاضر یا در گذشته سیگار می‌کشیدند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


14. کایرا نایتلی – Keira Knightley

کیرا نایتلی” که بیشتر به خاطر حضور در فیلم‌هایی مانند “دوشس” (The Dutchess)، “کفاره” (Atonement) و “چندگانه “دزدان دریایی کارائیب” (Pirates of the Caribbean) شهرت دارد، چندین بار در فیلم‌ها نقش افراد سیگاری را بازی کرد، مخصوصاً در “کولت” (Collete). با این حال در خارج از سینما هم چندین بار در خیابان با سیگار دیده شده است. طبق مصاحبه‌اش با Female First اعلام کرد در زمان نوجوانی با مادرش سیگار می‌کشید، و درباره مسائل جنسی صحبت می‌کردند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های کیرا نایتلی که قدرت بازیگری او را نشان میدهند


13. کیت وینسلت – Kate Winslet

کیت وینسلت” برنده جایزه اسکار، زمانی که 19 ساله بود سیگار رول می‌کرد و می‌کشید. طبق گزارش‌ها اولین بار در صحنه فیلم “عقل و احساس” (Sense and Sensibility) سیگار کشیدن را آغاز کرد. او در یکی از مصاحبه‌ها با ونیتی فر اذعان کرد گرچه زیاد سیگار نمی‌کشد، اما در خانه و اطراف بچه‌ها اصلاً سیگار نمی‌کشد. او همچنین گفت: “گرچه این موضوع در هر صورت مانع سیگار کشیدنم نمی‌شود، اما در خانه سیگار نمی‌کشم. امروز صبح سیگار کشیدم، اما خانه نبودم. قهوه با سیگار عالی است.”


12. دنیل ردکلیف – Daniel Radcliffe

دنیل ردکلیف” یکی از بازیگرانی است که درباره سیگار کشیدنش آزادانه صحبت می‌کند. در سال 2012 لس آنجلس تایمز گزارش کرد که ستاره “هری پاتر” (Harry Potter) یک بار تنباکوی رول شده را به انگلستان برد زیرا در آنجا یافت نمی‌شود. در یک مصاحبه گفته بارها از غریبه‌ها فندک قرض گرفته که ابتدا او را نشناختند، و سپس متوجه شدند او هری پاتر است.

گفته می‌شود این ستاره روزها تا 20 عدد سیگار می‌کشد، و قصد داشت ترک کند، اما در این باره تاییدی ارائه نشده است. ظاهراً پیش از این از هیپنوتیزم درمانی و سیگار الکترونیکی هم کمک گرفته بود، اما هیچ کدام مؤثر نبودند.


11. کیت هرینگتون – Kit Harrington

اعتیاد “کیت هرینگتون” به سیگار در صحنه سریال “بازی تاج و تخت” (Game of Thrones) مشخص شد که به تازگی در آن به قتل رسیده بود. سپس در حال سیگار کشیدن با یکی از بازیگران دیگر سریال دیده شد، و درباره زنده ماندن او حرف‌هایی زده شد.

همچنین بخوانید: معرفی 9 بازیگر معروف که خودکشی کرده‌اند


10. جانی دپ – Johnny Depp

جانی دپ” برخلاف سایر ستارگان هالیوودی از صحبت کردن درباره اعتیاد به سیگار نمی‌هراسد. او بارها با پاکت سیگار دیده شده است. او حدود دو سال و نیم سیگار را ترک کرد؛ حتی در فیلم “خاطرات عجیب و غریب” (The Rum Diary) از سیگار قلابی استفاده کرد، اما زمانی که با “بروس رابینسون” کارگردان در یک هواپیمای خصوصی بود این عادت را از سر گرفت. یکی از مصاحبه کننده‌های رولینگ استون به عمارت او رفت تا درباره ازدواجش با “امبر هرد” از او سؤال کند. او در وبلاگش نوشت “دپ در رأس یک میز نشسته و چند کاغذ رول و دو بسته تنباکو و حشیش در مقابلش بود، و به من هم تعارف کرد.”


9. تام هاردی – Tom Hardy

تام هاردی” همیشه در مناسبت‌های مختلف درباره اعتیادش صحبت کرده، و حتی با سیگار الکترونیکی هم دیده شده، به این معنا که می‌خواهد این عادت بدش را ترک کند. بنا به گفته منابع موثق، این بازیگر در صحنه سریال تلویزیونی “تابو” (Taboo) در کنار بازیگران دیگر با سیگار الکترونیکی دیده شد.


8. گوینت پالترو – Gwyneth Paltrow

“گوینت پالترو” یکی از خوش هیکل ترین سلبریتی های هالیوودی است، و حتی در چهل سالگی نصف سنش را هم نشان نمی‌دهد. با این حال این ستاره “مرد آهنی” تا به حال چندین بار با سیگار دیده شده است. او پیش از تأسیس شرکت گوپ روزی دو پاکت سیگار می‌کشید، اما پس از بارداری اولین دخترش سیگار را ترک کرد.

همچنین بخوانید: 10 بازیگری که باید جایزه اسکار را خیلی زودتر دریافت می‌کردند


7. چارلی هونام – Charlie Hunnam

“چارلی هونام” یکی دیگر از بازیگرانی است که زندگی سالمی دارد. او حتی بر روی جلد مجله Men’s Fitness هم قرار گرفت، اما او در زمان آماده سازی برای نقش جکس تلر در فیلم “فرزندان آشوب” (Sons of Anarchy) سیگار می‌کشید. این بازیگر بریتانیایی پس از پایان ضبط فیلم تصمیم گرفت این اعتیاد جدید را ترک کند.


6. لئوناردو دیکاپریو – Leonardo DiCaprio

طی سال‌ها چندین عکس پاپاراتزی ها “لئوناردو دیکاپریو” را در حال سیگار کشیدن نشان دادند. این بازیگر برنده اسکار با حضور در فیلم‌های “تایتانیک” (Titanic)، “تلقین” (Inception)، “هوانورد” (The Aviator‘) و “بازگشته” (The Revenant) کارنامه درخشانی دارد. او در یکی از مصاحبه‌ها درباره اعتیادش صحبت کرد، و گفت تلاش کرده با سیگار الکترونیکی آن را ترک کند. با این حال احتمالاً اوقات سختی را پشت سر گذاشت، زیرا فکر ترک کردن را فراموش کرد.


5. جنیفر آنیستون – Jennifer Aniston

در سال 2002 زمانی که “جنیفر آنیستون” هنوز همسر “برد پیت” بود، اعلام کرد تصمیم دارد سیگار را ترک کند. یک دهه بعد سر حرفش ماند، و در سال 2011 سیگار را ترک کرد. گرچه به گفته خودش این موضوع باعث افزایش وزن او بود، اما قصد بازگشت نداشت. پس از دو دهه سیگاری بودن او به مدت 9 سال پاک است. او به جای سیگار تمرین یوگا انجام می‌دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های جنیفر آنیستون که نباید از دست بدهید


4. شایا لباف – Shia LaBeouf

“شایا لباف” پس از مدتی ناپدید شدن از صفحه نقره‌ای به دلیل اعتیادهای مختلف و فروپاشی روانی، حالا به دلیل حضور در فیلم‌هایی مانند “پسر عزیز” (Honey Boy) و “شاهین کره بادام زمینی” (Peanut Butter Falcon) توجهات را جلب کرده است؛ با این حال زمانی که این بازیگر با مشکلاتش گریبانگیر بود، همه چیز تاریک و سیاه بود. در سال 2011 درست بیرون یک رستوران سیگار کشید، و 500 دلار جریمه شد. او در شرایط مختلف در حال سیگار کشیدن دیده شد.


3. بن افلک – Ben Affleck

تصویری از ستاره “بتمن” (Batman) یعنی “بن افلک” با سیگار و چهره‌ای خسته سال‌ها پیش در اینترنت پخش شد. بنابراین مسلماً این تصویر او به مم ناراحت کننده تبدیل شد. بعدها تصاویر مختلف او در حال مصرف سیگار که انگار روح از بدنش خارج می‌شد، دیده شد. مسلماً اینترنت با او مهربان نبود.


2. واکین فینیکس – Joaquin Phoenix

واکین فینیکس” یکی از بهترین بازیگران نسل ماست، و با درخشش در “جوکر” (Joker) ثابت کرد یک ستاره است. با این حال او هم جز استعدادهایی است که حین استراحت‌هایش در بین شات ها باید سیگار بکشد. او اخیراً اعلام کرده که تلاش کرد با هیپونیتزم آن را درمان کند، اما هنوز موفق نشده است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) در دهه اخیر بر اساس امتیاز IMDB


1. رابرت دنیرو – Robert De Niro

رابرت دنیرو” از رفتارش گرفته تا زبان بدن، به هر شخصیت زندگی بخشیده، و هرچیز او حساب شده است. صحنه‌ای از فیلم “رفقای خوب” (Goodfellas) که سیگار را روشن کرده، و مانند خلافکارها آن را می‌کشد، یکی از بهترین شات های سینماست. اما آیا او در زندگی واقعی سیگار می‌کشد؟ تا جایی که می دانیم زمانی گهگاه سیگار می‌کشید، اما طبق مصاحبه اخیرش با مجله Cigar Aficionado آن را ترک کرده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (10)

بستن فرم

  1. سام.

    دی 26, 1401

    آلن دلن با ۸۷ سال سن روزی یک پاکت سیگار میکشد.

    پاسخ

  2. پژمان

    آبان 12, 1400

    بنازم بازیگرای سیگاری رو،لامصب سیگارکشیدن اوج جذابیته.
    استیو مک کویین و بوگارت از بازیگران معروف سیگاری بودند و باسیگارهم جذاب تر بودند🚬🚬🚬👍🏾

    پاسخ

  3. چگوارا

    مهر 6, 1400

    استیو مک کوئین روزی 4 پاکت سیگار می کشید.،بنظرم یکی از معروف ترین بازیگران سیگاری استیو مک کوئین است.

    پاسخ

    • بهمن در پاسخ به چگوارا

      آبان 12, 1400

      استیو مک کویین با این که روز 4پاکت سیگار می کشید و اعتیاد داشت و مواد مخدر،ماریجوانا هم میکشید و مشروب هم میخورد بنظرم تازه خیلی زیاد هم عمر کرد😂😂😂
      ولی خدا وکیلی جذابیت مک کویین به همین سیگارکشیدنش بود،یه عکس سیاه و سفیدی ازش دیدم که عینک زده و ظاهرا کاپشن چرمی تنشه و به دیوار یک ساختمان تکیه داده و داره سیگار میکشه،بنظرم معروف ترین عکس سیگاری همینه و خیلی هم عکس گنگستری و خفنیه🚬🤘🏽

      پاسخ

    • نوید در پاسخ به چگوارا

      دی 22, 1400

      من خو دیدم طرف روزی 8پاکت سیگار میکشه😂😎

      پاسخ

  4. رامین

    تیر 15, 1400

    دم هرچی بازیگره سیگاریه گرم،،،منم همیشه طرفدار سیگار بودم و هنوزم می کشم🚬🚬🚬👍🏽

    پاسخ

    • محمدرضا در پاسخ به رامین

      تیر 20, 1400

      منم عشق سیگار و قلیونم ، مثل همیم ، دختر بازی رم دوست داری؟

      پاسخ

    • مسعود در پاسخ به رامین

      مهر 4, 1400

      معروف ترین بازیگر فیلم های ضد قهرمانی استیو مک کوئین بود و همیشه سیگار می کشید،و یکی از دلایلی که من سیگاری شدم همین استیو مک کوئین بود😂😂⭐🚬⭐

      پاسخ

  5. محمدرضا

    اسفند 25, 1398

    چرا از فعل مضارع استفاده می کنید وقتی خیلی از این ها ترک کردند

    پاسخ

    • آریو در پاسخ به محمدرضا

      فروردین 3, 1399

      تعریفتون از فعلا مضارع اشتباهه احتمالا چون واسه کسایی که ترک کردن فعل ماضی به کار برده شده:)

      پاسخ