7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “هیلدا” (Hilda) که باید تماشا کنید

نتفلیکس همیشه برای ساخت آثار دیدنی محتوای غنی دارد، بنابراین در ژانرهای مختلف آثار برتری تولید کرده است. از مستند گرفته تا سریال‌های تلویزیونی و سریال‌های انیمیشن تا فیلم، بنابراین چیزی نیست که از چشم شما دور مانده باشد. نتفلیکس در راستای برنامه‌های خود در سال 2018 سریال انیمیشنی کودکانه “هیلدا” را ساخت. سریال داستان دختر کوچکی به نام هیلداست که به همراه مادرش در کلبه کوچکی در جنگل زندگی می‌کند. او سگی به نام توئیگ دارد که همه جا به همراهش او و دوستانش دیوید و فریدا است، ماجراجویی‌هایی که پس از سفرشان به ترولبرگ ادامه می‌یابد. دور این شهر دیوارهایی است که شهر را از سایر نقاط دور نگه می‌دارد. در این قلمرو ترول ها موجودات آزرادهنده ای هستند که شب‌ها زنده می‌شوند.

“هیلدا” سریالی خوش ساخت است. شخصیت‌ها، انیمیشن، و نویسندگی خیره کننده هستند. داستان‌های مربوط به هیلدا و دوستانش پر از رمز و راز است که می‌تواند شما را سرگرم کند. در دنیای این دختر تخیل و خلاقیت زیادی موج میزند. اگر از تماشای “هیلدا” لذت برده‌اید، در اینجا سریال‌های مشابه را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. خالی – The Hollow – 2018

یکی از جالب‌ترین سریال‌های نتفلیکس، به عنوان یکی از بهترین سریال‌های انیمیشن، درباره سه شخصیت به نام‌های آدام، کای و میرا، سه دوست نوجوان، که در ابتدای سریال در یک اتاق بیدار شده، و نمی‌دانند آنجا چه می‌کنند. از آنجا خارج شده و به جنگلی وارد می‌شوند، و شخصیتی به نام “پسر عجیب” را می‌بینند. به زودی متوجه می‌شوند قدرت‌هایی یافته‌اند که می‌توانند در شرایط مختلف جنگل از آن استفاده کنند. پس از این حوادث آدام حدس میزند که بخشی از یک بازی حقیقت مجازی هستند. سریالی با متن موفق، و سه شخصیت اصلی غیرتکراری که به خوبی شخصیت پردازی شده‌اند. رابطه میان آنها از روابط دوستی کودکان فراتر است.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه اشباح (Spectros) که باید تماشا کنید


6. افسانه کورا – Legend Of Korra – 2012-2014

“افسانه کورا” سیکوئل سریال انیمیشنی “آواتار: آخرین بادافزار” (Avatar: The Last Airbender)، درباره دختری با قدرت‌های ماورایی است که از آتش، آب، خاک و هوا دریافت می‌کند. کورا باید شهر را در مقابل مهاجمین که به این شهر آسیب می‌رسانند محافظت کند. سریال نه تنها داستانی فانتزی درباره یک دختر ابرقهرمانی است، بلکه با نقدهای سیاسی و اجتماعی آن را به سریالی فراتر از یک سریال کودکانه تبدیل می‌کند. با این حال یک سریال سرگرم کننده است، و حتی اگر کودکان نتوانند با ارجاعات خارج از متن آن ارتباط برقرار کنند، اما از آن لذت می‌برند.


5. شاهزاده اژدها – The Dragon Prince – 2018

سریالی از “ارن ایهاس” در سرزمینی اساطیری به نام زادیا که همزیستی انسان و موجودات جادویی مانند اژدها و اجنه را نشان می‌دهد. درحالی که این موجودات جادویی از عناصر طبیعی مانند آفتاب، ماه، ستاره‌ها، زمین، آسمان، و اقیانوس قدرت می‌گیرند، انسان‌ها قدرتی ندارند. بنابراین، انسان‌ها با جادوی سیاه قدرت اژدها و موجودات جادویی دیگر را می‌گیرد. بنابراین بین این دو ساکنین زادیا جدایی افتاده، و پس از پادشاهی 1200 ساله اژدها در این سرزمین، یک شاهزاده انسان تصمیم می‌گیرد آنچه از اژدها دزدیده‌اند را پس دهد. داستان این سریال بسیار جذاب بوده، و بیننده را میخکوب می‌کند. این داستان سرگرم کننده در روایت خود نوعی نقد اجتماعی ارائه می‌دهد، که مشکلات میان انسان‌ها و موجودات جادویی نشانگر تنش‌های نژادپرستانه موجود در جهان است. نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم از این سریال لذت می‌برند.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال نجیب (Gentefied) که باید تماشا کنید


4. کارمن ساندیگو – Carmen Sandiego – 2019

داستانی درباره رابین هود مدرن، درباره ماجراجویی‌های شخصی جوان و مبارزی جنایی. دشمن قسم خورده کارمن سازمان جنایی بین المللی به نام VI.L.E. (لیگ بین المللی شرارت ویلن‌ها) است. کارمن بودجه این سازمان را گرفته و به افراد نیازمند می‌دهد. کارمن در ماجراجویی برای دستیابی به عدالت با هکری به نام بازیکن و دو دستیارش به نام‌های زک و آیوی همراه می‌شود. از آنجایی که فعالیتش غیرقانونی است، مقامات او را ویلن می‌دانند، و همین موضوع فعالیتش را سخت‌تر می‌کند. این سریل برای کودکان آموزنده است، زیرا در کنار سرگرمی درس‌های زیادی فرا می‌گیرند. این سریال خوش ساخت با متن منسجم را تماشا کنید.


3. آبشار جاذبه – Gravity Falls – 2012-2016

سریالی دیدنی از دیزنی ساخته “الکس هیرش”، درباره ماجراجویی‌های دیپر و میبل پینز دوقلو. داستان با تعطیلات تابستانی آنها آغاز می‌شود که به خانه عمو فرستاده می‌شوند تا مدتی در کنار او بمانند. عموی آنها در گراویتی فالز زندگی می‌کند که پر از رمز و راز است، و هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. روزی دیپر به روزنامه‌ای در جنگل برمی خورد که شک و تردیدهای او و برادرش درباره این شهر را به حقیقت بدل می‌کند. به زودی دوستانی پیدا کرده، و درباره آنچه که خوانده بودند ماجراجویی می‌کنند. یک داستان دیدنی درباره لذت و ماجراجویی که توجه کودکان را جلب می‌کند. عناصر دیدنی و سرگرم کننده در کنار داستان جذاب توجه کودکان را جلب می‌کند.

همچنین بخوانید: 11 انیمه سریالی جذاب و دیدنی در سال 2019 که باید تماشا کنید


2. آن سوی دیوار باغ – Over The Garden Wall – 2014

یک مینی سریال کاترونی 10 قسمتی از کارتون نتورک ساخته “پاتریک مک هیل” درباره دو برادر ناتنی که در جنگل ناشناخته گم می‌شوند. آن‌ها باید به هر طریقی از جنگل خارج شوند. تنها می‌توانند از وودزمن و پرنده‌اش بئاتریس کمک بگیرند. پرنده تصور می‌کند با یافتن علاءالدین در جنگل، طلسم را شکسته و پسرها را به خانه خواهد فرستاد. بهترین نکته سریال شخصیت‌ها هستند دو برادر به نام‌های ویرت و گِرِگ خوب شخصیت پردازی شده‌اند. این سریال از عناصر جادویی بهره برده است. تماشاگران سراسر جهان از آن استقبال کرده، و آن را یکی از بهترین سریال‌های کارتون نتورک تاریخ می‌دادند.


1. افسون زدایی – Disenchantment – 2018

یکی از بهترین سریال‌های انیمیشنی نتفلیکس ساخته “مت گروئنینگ” که به خاطر ساخت آثاری مانند “سیمپسون‌ها” (The Simpsons) و “فیوچراما” (Futurama) شهرت دارد. داستان در سرزمین قرون وسطایی جریان دارد که البته خرابه است. این سرزمین دریملند نام دارد و شخصیت اصلی ما بین، پرنسس این قلمرو است. شیطانی به نام لوسی و جنی به نام الفو او را همراهی می‌کنند. آن‌ها در ماجراجویی‌های خود با موجودات جادویی و عجیب روبرو می‌شوند. بین شبیه پرنسس‌های دیگر نیست. او یک موجود بی پرواست که آزادی‌اش را دوست دارد. سریالی جالب و دیدنی که طنز آن بی نظیر است، و در سریال‌های دیگر تکرار نمی‌شود. مفهوم آن بدیع، شخصیت‌ها جذاب و سریال دیدنی است.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال شکارچیان (Hunters) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. پارسا

    فروردین 23, 1400

    سلام من دنبال فیلم خالی هستم کجا باید دنبالش بگردم سایت آپ تی وی و دوستی ها نداشت

    پاسخ