لغو اکران چند فیلم مهم سال 2020 در پی همه گیر شدن ویروس کرونا

طی روزهای اخیر و با شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا، کمپانی‌های مختلف فیلمسازی هم به فکر لغو اکران فیلم‌های مورد انتظار خود افتادند تا به هر چه کمتر شایع شدن این بیماری کمک کنند. بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از وضعیت اکران فیلم‌هایی که تنها یک ماه به زمان اکران آنها باقی مانده بود،‌ کمپانی والت دیزنی از لغو اکران فیلم‌های “مولان” (Mulan)، “جهش یافته‌های جدید” (The New Mutants) و “انتلرز” (Antlers) خبر داد و تاکنون تاریخ دقیقی برای اکران هریک از فیلم‌ها را اعلام نکرده است.

در ادامه نیز کمپانی سونی پیکچرز هم بعد از عملکرد ضعیفی که انیمیشن جدید “به پیش” (Onward) بعد از افتتاحیه اکرانش در گیشه تجربه کرد، اکران لایو اکشن “پیتر خرگوش ۲: فراری” (Peter Rabbit ۲: The Runaway) را تا تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۰ (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) عقب انداخته است. این در حالی است که تمامی این فیلم‌ها قرار بود در ماه مارس و آپریل 2020 (فروردین ماه 1399) اکران شوند.

علاوه بر این، با اعلام کمپانی پارامونت پیکچرز، اکران قسمت دوم فیلم “یک مکان ساکت” (A Quiet Place) هم لغو و زمان انتشار آن به تاریخ نامعلومی موکول شده است. پیش از این هم اکران فیلم‌های “سریع و خشمگین ۹” (Fast and Furious ۹) و “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) به دلیل فراگیر شدن این بیماری خطرناک، عقب افتاد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم