فیلم Fast & Furious 9 به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک سال تاخیر اکران خواهد شد

به دنبال شیوع شدید ویروس کرونا در سرتاسر جهان و با لغو اکران برخی فیلم‌های در حال اکران در کشور چین، کمپانی یونیورسال پیکچرز هم اکران فیلم “سریع و خشمگین ۹” (Fast and Furious ۹) را به بهار سال 2021 موکول کرد. این درحالی است که تنها سه ماه دیگر به اکران رسمی این فیلم باقی مانده بود و این تأخیر یک ساله خسارت مالی قابل توجهی را برای کمپانی یونیورسال پیکچرز به همراه خواهد داشت.

اکنون فیلم “سریع و خشمگین ۹” به‌جای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) با حدود یک سال تاخیر در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود.

پیش از این در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که سه قسمت دیگر از مجموعه فیلم های “سریع و خشمگین” ساخته خواهد شد. “جاستین لین” (Justin Lin) که تاکنون دو قسمت از سری فیلم های “سریع و خشمگین” را کارگردانی کرده است، وظیفه کارگردانی قسمت نهم این فیلم را برعهده داشته و وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون و جان سینا نیز بار دیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

علاوه بر این نیز اکران فیلم “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) به دلیل شیوع ویروس کرونا هفت ماه به تعویق افتاد و این فیلم هم قرار است در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) راهی پرده سینما شود. در حال حاضر وضعیت اکران فیلم‌هایی که قرار بود در بهار سال 2020 اکران شوند نا معلوم است و باید دید کمپانی‌های منتشر کننده چه تصمیمی برای این موضوع می‌گیرند.

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم