نمایش دنیای پس از مرگ در تریلر جدید انیمیشن Soul

آبان ماه امسال بود که کمپانی‌های پیکسار و والت دیزنی اولین تیزر تریلر از انیمیشن مورد انتظار “روح” (Soul) منتشر کردند که در آن شاهد تنها چند صحنه کوتاه از زندگی شخصیت اصلی‌اش بودیم. ساعاتی این دو کمپانی نخستین تریلر رسمی انیمیشن “روح” را منتشر کردند که در آن تصاویر زیادی از اتفاقات اصلی داستان آن را شاهد هستیم که عمده‌ی آن به زندگی بعد از مرگ اشاره می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

تاکنون اطلاعات اندکی از داستان انیمیشن”روح” به اشتراک گذاشته شده که طبق آن، همه روح‌ها در You Seminar آموزش داده می‌شوند و زمانی‌که شما آماده رفتن از این دنیا باشید، روح شما در آن فارغ التحصیل خواهد شد، اما برای جو گاردنر (با صداپیشگی جیمی فاکس)، این موضوع صدق نمی‌کند و زندگی او آنطور که انتظار می‌رفت، پیش نرفته است. او معلم یک گروه موسیقی در دبیرستان است و با اشتیاق به نوازندگی جاز می‌پردازد. اما درست همان‌طور که او در حال رسیدن به رویاهای خود است، می‌میرد و روحش در سمینار تمام می‌شود.

“پیت داکتر” (Pete Docter) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را برعهده خواهد داشت. این کارگردان تاکنون برای کارگردانی انیمیشن‌های تحسین شده‌ای مثل “درون و بیرون” (Inside Out) و “بالا” (Up) برنده جایزه اسکار شده است.

“فیلیسیا رشاد”، “داوید دیگز” و “تینا فی” از دیگر صداپیشگان این انیمیشن هستند. انیمیشن “روح” در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ (۳۰ خرداد ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما‌های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم