5 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه “قیچی هفت” (Scissor Seven) که باید تماشا کنید

اثر جدید نتفلیکس سریال انیمه “قیچی هفت” است که به عنوان یک انیمه چینی مفهوم جذاب و دیدنی دارد. هر کجای جهان که زندگی کنید با تماشای این انیمه تا پایان میخکوب می‌شوید.

گرچه سریال به عنوان قسمت‌های جداگانه پیش می‌رود، داستان درباره یک قاتل است که برای مأموریت‌های جدید تکه‌هایی از گذشته را در کنار هم قرار می‌دهد. گرچه نمی‌توان “قیچی هفت” را برترین نامید، اما واقعاً دیدنی است. در اینجا لیستی از برترین سریال‌های انیمه مشابه “قیچی هفت” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


5. کنیچی: قویترین شاگرد – Kenichi: The Mightiest Disciple – 2006-2007

انیمه‌ای از استودیو تی ام اس (دکتر استون (Dr. Stone)، مگالو باکس (Megalo Box) و نارنجی (Orange)) که همه ویژگی‌های یک اثر کلاسیک شونن را داراست. این انیمه مانند “قیچی هفت” یک سریال دست کم گرفته شده است که تعادل میان اکشن رزمی و کمدی را فراهم می‌آورد.

داستان ماجراجویی یک پسر ضعیف است که به تدریج به هنرهای رزمی روی می‌آورد، و در زندگی شخصی خود نیز تغییراتی ایجاد می‌کند. دگرگونی این شخصیت یادآور فیلم‌های “بچه کاراته کار” (Karate Kid) است. برخلاف آثار شونن دیگر که بر صحنه‌های نبردهای مبارزه تمرکز می‌کنند، این انیمه بر سبک‌های مبارزه تمرکز کرده، و آن را حقیقی نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: 9 انیمه جذاب و دیدنی شبیه انیمه ورود به افق (Log Horizon) که باید تماشا کنید


4. آیشن کیاوکلی – Aishen Qiaokeli-ing – 2015-2016

اگر از عناصر طنز انیمه های چینی خوشتان می‌آید، می‌توانید این انیمه کمدی چینی را تماشا کنید. یک انیمه که حاوی عناصر طنز “قیچی هفت” یا عناصر دیدنی دبیرستانی با عناصر حارم است، اما در آن از عناصر اکشن خبری نیست.

با این حال یک اثر دیدنی درباره پسربچه‌ای دبیرستانی است که ناگهان توجه عده‌ای زیادی از زنان را باز می‌کند، اما این کمدی چینی بسیار نو بوده، و تماشای آن جذابیت دارد.


3. رانما ۱/۲ – Ranma ½ – 1989

رانما ساوتومه، شخصیت اصلی سریال، یک نابغه هنرهای رزمی در مدرسه است که با رفتن به چین برای دیدن پدرش به نفرین بهاری دچار می‌شود. پس از این سانحه، هربار که کسی روی رانما آب سرد بریزد، به دختر تبدیل شده، و فقط با ریختن آب داغ پسر می‌شود.

درست زمانی که باور می‌کند زندگی‌اش از این بدتر نمی‌شود، پدرش او را وادار می‌کند تا با یکی از سه دختر سون تندو ازدواج کند تا باشگاهش نجات یابد. او به زودی با دختر تندو به نام اکانه ازدواج می‌کند. کسی که هنرمند رزمی کار است، و از مردها نفرت دارد. داستان پر از صحنه‌های مبارزه و هنرهای رزمی است، و صحنه‌های عاشقانه دو شخصیت اصلی را نیز نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه جذاب و دیدنی با موضوع خون آشامی


2. زندگی غم انگیز سایکس کی – The Disastrous Life of Saiki K. – 2016

همه ما به عنوان طرفدارا انیمه هرازگاهی با یک انیمه کمدی جدید روبرو می‌شویم. این سریال با صداپیشگی هیروشی کامیا (آنجل بیتز “Angel Beats”، جنگیر آبی “Blue Exorcist”) درباره یک پسر دبیرستانی است که با توانایی‌های ماورایی به دنیا می‌آید.

او می‌تواند ذهن‌ها را بخواند، دورجنبی کند، و مردم را به گذشته خود برگردانند، اما این‌ها فقط معدود توانایی‌های اوست. با این حال در مقایسه با افراد توانای دیگر در سایر قسمت‌های جهان همیشه خود و توانایی‌هایش را زیرسوال می‌برد. اگر بخواهد می‌تواند کل جهان را نابود کند، اما به دنبال زندگی صلح آمیز است. متاسفانه با وجود اطرافیانش نمی‌تواند به آنچه می‌خواهد برسد.

این سریال یک انیمه اکشن نیست، بلکه مانند “قیچی هفت” یک کمدی دیدنی و جهان شمول است. هردو سریال کاملاً به سبک انیمه یا شخصیت پردازی پایبند نیستند، اما عناصر کمدی باعث وجه تمایز آن‌ها می‌شوند.


1. دراگون بال – Dragon Ball – 1986-1989

یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های انیمه جهان براساس افسانه‌های قدیمی که آثار مختلفی هم با الهام از آن ساخته شدند. با این حال این سریال آنقدر دیدنی و کمدی است که همه را کنار میزند.

“دراگون بال” درباره یک پسر جوان به نام گوکو است که به تنهایی در جنگل زندگی می‌کند، تا اینکه یک روز دختری به نام بولما که به دنبال توپ‌های اژدهای جادویی است به او برمی خورد. از آنجاییکه گوکو یکی از آن توپ‌ها را دارد، دخترک باید با او همراه شود تا توپ‌های دیگر را پیدا کند. بنابراین این دو یک ماجراجویی حماسی را آغاز می‌کنند که به بهترین دوستان هم تبدیل شده، و دشمنان قدرتمندی بر سر راهشان قرار می‌گیرد.

“دراگون بال” مانند “قیچی هفت” تعادل میان کمدی، درام و اکشن را رعایت می‌کند. قهرمان هردو سریال کودکانه هستند، و با صحنه‌های طنز و نبردهای شونن سریال را دیدنی می‌کنند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های سینما با موضوع سفر در زمان


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم