7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “نجیب” (Gentefied) که باید تماشا کنید

یک سریال کمدی درباره سه پسرعموی مکزیکی که در آمریکا بزرگ شده‌اند. داستان زندگی و تلاش‌های آنها را نشان می‌دهد، که باید آینده خود را بسازند. آن‌ها باید مطمئن شوند فروشگاه تاکوی پدربزرگشان هنوز کار می‌کند.

جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، و تقابل فرهنگ‌ها دیدنی است. یک کمدی درباره تجربه مهاجرت در آمریکا که محبوبیت پیدا کرد. اگر از دیدن این سریال لذت برده‌اید در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دکتر کن – Dr. Ken – 2015-2017

یک سریال طنز دیدنی درباره زندگی یک دکتر کره ای-آمریکایی با بازی “کن جئونگ” کمدین که به همراه همسر و دو پسرش زندگی می‌کند. زندگی شخصی و حرفه‌ای او در این کمدی به نمایش درمی آیند.

گرچه این سریال یک استندآپ کمدین را در نقش اصلی نشان می‌دهد، طنز آن است که بر بیننده تأثیر دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین سریال‌های کره‌ای سال 2020 که در انتظار پخششان هستیم


6. استاد هیچی – Master Of None – 2015-2017

سریالی از “عزیز انصاری” درباره یک بازیگر هندی-آمریکایی 30 ساله به نام دو که در نیویورک زندگی می‌کند. او در زندگی و در رابطه با دوستان، همکاران و خانواده با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

در این سریال با کنار آمدن این خانواده هندی در آمریکا و تجربه اغلب مهاجران در نیویورک آشنا می‌شویم. نویسندگی و صحنه‌های زیبا ما را به یاد بزرگانی مانند “فدریکو فلینی” و “ویتوریو دسیکا” می‌اندازد.


5. فرش آف د بوت – Fresh Off The Boat – 2015

داستان یک خانواده تایوانی که از محلی چینی‌های واشنگتن به اورلاندو در فلوریدا می‌روند. درحالی که در محله چینی‌ها با هموطن های خود بودند، در محله جدید شرایط سختی دارند.

داستان تطبیق یافتن این خانواده با شرایط برای داشتن زندگی بهتر را نشان می‌دهد. این سریال مشکلات زندگی خانواده‌های مهاجر را نشان می‌دهد.


4. آمریکای کوچک – Little America – 2020

سریال جالب دیگری درباره مردم مختلف از کشورهای مختلف که به آمریکا آمده‌اند. هر قسمت داستان تازه‌ای دارد، و اجتماع و فرهنگ‌های مختلف به تصویر کشیده می‌شوند. باید گفت سریال بسیار زیباست، درهای جدیدی را به روی هنرمندان مهاجر در هالیوود باز کرد.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال پارادایس پی دی (Paradise PD) که باید تماشا کنید


3. ملت قهوه‌ای – Brown Nation – 2016

یک سریال کمدی-درام طنز درباره خانواده هاسموخ پاریخ، یک خانواده هندی که به همراه همسرش در نیویورک زندگی می‌کند. پاریخ صاحب یک شرکت آی تی است که کارش خوب پیش نمی‌رود.

همسرش هم همیشه درباره همه چیز گله می‌کند، و به آرزوهایش به عنوان یک هنرمند نرسیده است. این سریال با وجود نقص‌هایش لذتبخش است.


2. روزی یک بار – One Day At A Time – 2017

سریالی اقتباسی از یک سریال اصلی که از سال 1975 تا 1984 پخش شد. شخصیت اصلی آن یک کوبایی-آمریکایی به نام پنه لوپه است که با فرزندانش زندگی می‌کند.

در سریال با موانع پیش روی او آشنا می‌شوم. بهترین جنبه سریال این است که به جای تقلید سریال اصلی داستان خاص خود را دارد که موردتوجه طرفداران و منتقدین قرار گرفت.


1. در بلوک خودم – On My Block – 2018

یک سریال نتفلیکس درباره چهار کودک که در نزدیکی هم زندگی می‌کنند، و به یک مدرسه می‌روند. درحالی که محله شلوغ است، دوستی بین آنهاست که شرایط را برایشان بهتر می‌کند.

سریال این کودکان را در حالی نشان می‌دهد که چالش‌هایی را پشت سر می‌گذارند. زندگی این نوجوانان در جنوب مرکزی لس آنجلس به نمایش درمی آید.

همچنین بخوانید: معرفی 10 فیلم و سریال برتر برایان کرانستون


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم