7 سریال جذاب و دیدنی شبیه “اشباح” (Spectros) که باید تماشا کنید

نتفلیکس شبکه‌ای است که نیازهای تماشاگران بین المللی را فراهم می‌کند. با وجود فیلم و سریال‌های مختلف، این شبکه برنامه‌هایی با زبان‌های غیرانگلیسی تولید می‌کند تا تماشاگران بین المللی را راضی کند.

“اشباح” یک سریال تریلر ماورایی برزیلی از نتفلیکس است که در سائو پائولو رخ می‌دهد. داستان درباره گروهی از کودکان است که به حضور موجودات ماورایی در شهرشان پی می‌برند که این شهر را به نقاط زمانی مختلف وصل می‌کند.

کودکان متوجه می‌شوند ارواح گذشتگان به شهرشان آمده، و زندگی آنها را به خطر می‌اندازد. اگر از دیدن این سریال خوشتان آمده، در اینجا سریال‌های مشابه دیگر را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. ماشین تحریر – Typewriter – 2019

یک سریال هندی از نتفلیکس درباره ماجراجویی‌های شکارچیان ارواح که در حوالی‌شان خانه‌ای بزرگ و خالی از سکنه وجود دارد. با آمدن یک خانواده جدید به خانه و اتفاقات عجیب فرضیاتشان به اوج می‌رسد.

به نظر می‌رسد یک ماشین تحریر عجیب در خانه ریشه این مشکل است. فضای داستان عالی است، و “ماشین تحریر” یک داستان ترسناک معمولی است که داستانش نکته جدیدی ندارد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم و سریال برتر تاریخ درباره وایکینگ ها


6. کسل راک – Castle Rock – 2018

سریال اصلی هولو با اقتباس از دنیای “استیون کینگ” که عناصر آثار مختلف او را در خود دارد. سریال در شهری در مین رخ داده، و درباره کلانتری به نام هنری دیور است. یک مرد عجیب که در زندان شاوشنک زندانی شده، و دیور باید او را نجات دهد.

دیور با به تصویر کشیدن زندگی این مرد عجیب، رازهای تاریک گذشته او و شهرش را آشکار می‌کند. یک سریال دیدنی که طرفداران کینگ از آن لذت می‌برند.


5. بازگشته – The Returned – 2015

سریالی ترسناک از “کارلتون کیوس” در یک شهر کوچک که مردم مرده دوباره ظاهر می‌شوند. این افراد بازگشته از مرگ به خانه‌شان بازگشته، و به زودی همه متوجه می‌شوند این حادثه پیامدهایی دارد. این سریال با وجود داستان و شخصیت‌هایش پس از فصل اول لغو شد.


4. مه – The Mist – 2017

سریالی اقتباسی از رمان “استیون کینگ” که توسط “کریستین تورپ” به سریال بدل شد. این سریال از نسخه اقتباسی “فرانک داربونت” در سال 2007 متفاوت است. در اینجا در شهر بریجویل مین مه ای رخ داده، و هرکس که بیرون برود کشته می‌شود.

اگر کسی از نزدیک مه را ببیند تصاویری از گذشته به مقابلش می‌آید. گرچه طراحی تولید و جلوه‌های ویژه خوب هستند، اما سریال بهترین نیست.

همچنین بخوانید: معرفی 8 فیلم برتر که از داستان های استیون کینگ اقتباس شده اند


3. توئین پیکس – Twin Peaks – 1990-1991؛ 2017

سریالی جنایی-ترسناک از “مارک فراست” و “دیوید لینچ”، درباره یک مأمور اف بی آی به نام دیل کوپر. قتل یک نوجوان شهر را ترسانده، و کوپر باید پرونده را حل کند.

تحقیقات او را به جاده‌ای می‌برد که خود را در شرایط سورئالی یافته، و به شخصیت‌های عجیب می‌رسد. سریال نفسگیر بوده، و شما را واقعاً می‌ترساند.


2. چیزهای عجیب – Stranger Things – 2016

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در شهری کوچک به نام هاوکینز که از فیلم‌های ترسناک دهه 80 الهام می‌گیرد. با آغاز آزمایشی در نزدیکی آنجا موجودات عجیبی ظاهر شده، و مردم هاوکینز را به قتل می‌رسانند.

داستان درباره گروهی از کودکان در این شرایط بغرنج است. یک داستان ترسناک با پس زمینه دوستی که این سریال را دوست داشتنی می‌کند.


1. تاریک – Dark – 2017

سریال پیچیده دیگری که در شهر کوچک آلمانی به نام ویندن رخ داده، و درباره گروهی از خانواده‌هاست که آنجا زندگی می‌کنند. در اطراف شهر، گیاه هسته‌ای وجود دارد که در زیر آن کرم چاله‌ای قرار داشته، و سفر در زمان را ممکن می‌کند.

زندگی بسیاری از مردم ویندن به عجیب‌ترین شکل ممکن به هم می‌ریزد، آن هم به خاطر سفر در زمان و تاریخچه عجیب شهر که جذابیت‌های خود را هم دارد. گرچه داستان کمی پیچیده است، اگر بتوانید حوادث را به هم مرتبط کنید دیدنی خواهد شد.

همچنین بخوانید: معرفی 13 سریال برتر شبکه HBO در سال 2019


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم