12 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال “مرد خانواده” (Family Guy) که باید تماشا کنید

“مرد خانواده” یکی از بهترین سریال‌های تلویزیونی است. داستان درباره خانواده گریفین است که در رودز آیلند زندگی می‌کنند. پیتر مرد خانواده و پدر است که هوش چندانی ندارد. لوئیس مادر خانواده یکی از باهوش‌ترین اعضاست. کریس پسر عجیب و غریبشان است. مگ دختر خانواده که سعی دارد از آنها دور شود. استیوی کودک شرور و نابغه خانواده که می‌خواهد مادرش را کشته و به جهان وارد شود. در نهایت سگشان رایان یک الکلی است که مراقب استیوی است.

این سریال انیمیشنی در ژانر کارتون/طنز بزرگسالان قرار می‌گیرد، و پر از نقد و هجو سیاسی است. اگر به دنبال سریال‌های بیشتری شبیه این سریال هستید به جای درستی آمده‌اید. چون می‌خواهیم سریال‌های تلویزیونی مشابه “مرد خانواده” را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


12. میشن هیل – Mission Hill – 1999

یک سریال کارتونی دیگر درباره یک کارتونیست الهام بخش به نام اندی فرنچ و هم اتاقی‌هایش که در شهر میشن هیل زندگی می‌کنند. اندی همیشه شغلش را عوض می‌کند، و در یک شغل دوام نمی‌آورد. با آمدن برادر کوچکتر با مشکلات بیشتری مواجه می‌شود. این سریال جالب و دیدنی است.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


11. بابای آمریکایی – American Dad – 2005

“بابای آمریکایی” مثل “مرد خانواده” یک سریال انیمیشنی طنز بزرگسالان است که به خانواده‌ای می‌پردازد که استن، مأمور سیا پدر آن است. همسرش فرانسیس، و دو فرزندش هایلی و استیو با او زندگی می‌کنند. استیو دوست دارد باحال باشد، و درنتیجه به کارهای عجیب روی می‌آورد. که البته شکست می‌خورد. این خانواده دو عضو عجیب دیگر هم دارد. راجر بیگانه که از ناحیه 51 آمده، و کلاس یک ماهی سخنگو با لهجه آلمانی، که نتیجه یک اشتباه آزمایشی در سازمان سیا است.


10. ساوت پارک – South Park – 1997

اگر می‌خواهید یک طنز بزرگسالانه دیگر با کنایه‌های اجتماعی ببینید، این سریال عالی است. داستان درباره بدشانسی‌های 4 پسر به نام‌های کایل، استن، کارتمن و کنی می‌باشد. آن‌ها در شهری به نام ساوت پارک زندگی می‌کنند. ماجراجویی‌هایشان مسائلی که در ابتدا ساده بودند، را پیچیده می‌کند. این سریال کیفیت خود را حفظ کرد، و قسمت‌های جالبی تولید نمود. این سریال دیدنی است، پس آن را تماشا کنید.


9. پادشاه تپه – King of the Hill – 1997

“مایک جاج” خالق “بیویس و بات‌هد” سریال انیمیشن دیگری به نام “پادشاه تپه” را در اختیارمان قرار می‌دهند. داستان درباره زندگی هانک هیل، فروشنده تگزاسی و همسرش پگی، پسرش بابی و خواهرزاده‌اش پلاتر است. یک سریال جالب با نقدهایی درباره روابط و جامعه.

همچنین بخوانید: 13 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال ساوت پارک (South Park) که باید تماشا کنید


8. فیوچراما – Futurama – 1999

اگر به سریال‌های انیمیشن علاقه داشته باشید این سریال را می‌شناسید. یک کارتون جالب با داستانی ساده. پسری به نام فرای تصادفاً به 1000 سال بعد فرستاده می‌شود. او با تنها نواده‌اش که یک دانشمند است زندگی می‌کند. شخصیت‌های دیگر سریال عبارتند از کاپیتان لیلا، دکتر زویدبرگ خرچنگ، امی انترن و هرمس حسابدار. سریال زندگی روزمره این شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.


7. برگری باب – Bob’s Burgers – 2011

یک سریال انیمیشن دیدنی درباره زندگی باب بلچر صاحب برگری باب. همسرش لیندا و سه فرزندش از او حمایت می‌کنند. آن‌ها می‌ترسند کارشان را از دست بدهند، و رقیبشان جیمی پستو صاحب پاستافروشی نیز بر ترسشان می‌افزاید. همسر قبلی لیندا که مأمور بهداشت است نیز چالش دیگر آنهاست.


6. ریک اند مورتی – Rick and Morty – 2013

اگر به دنبال یکی از بهترین سریال‌های انیمیشن کمی بزرگسالان هستید این سریال برایتان مناسب است. داستان به زنددگی ریک سانچز می‌پردازد که به همراه نوه پسری‌اش مورتی و گاها با نوه دختری‌اش سامر به ماجراجویی‌های میان کهشانی می‌پردازد. گرچه دخترش از همراهی فرزندش با پدربزرگ خوشحال است، همسرش جری این موضوع را دوست ندارد. یک سریال زیبا با شخصیت و داستان دوست داشتنی.

همچنین بخوانید: معرفی 20 سریال جذاب و دیدنی شبیه ریک و مورتی (Rick and Morty)


5. بیویس و بات‌هد – Beavis and Butt-Head – 1993

یک سریال انیمیشن زیبا که در سال 1993 آغاز شد، گرچه شخصیت‌ها در سال 1992 خلق شده، و در فیلم Frog Baseball از “مایک جاج” حضور داشتند. داستان درباره دو نوجوان عاشق راک و متال است که آهنگ‌ها و سریال‌های تلویزیونی را نقد می‌کنند. شخصیت‌های دیگر سریال عبارتند از همسایه‌شان آقای اندرسن و معلمشان آقای ون درایسون.


4. کلیولند شو – The Cleveland Show – 2009

سریال دیگری از “سث مک فارلن” که اسپین آف “مرد خانواده” محسوب می‌شود. داستان درباره همسایه پیتر گریفین، کلیولند براون است که با دانا، معلم دبیرستان و چهار فرزندشان، دو فرزند کلیولند و دو فرزند دانا، زندگی می‌کند.


3. آقای پیکلز – Mr. Pickles – 2013

اگر می‌خواهید یک سریال کارتونی کمدی بزرگسالانه ببینید، سریال “آقای پیکلز” از ادالت سوئیم برایتان مناسب است. سریال به زندگی خانواده گودمن، خصوصاً پسرشان تامی و سگش آقای پیکلز می‌پردازد. خانواده نمی‌دانند که آقای پیکلز شرور بوده، به مردم تجاوز کرده، و آنها را می‌کشد. سریالی پر از خشونت و رابطه جنسی که همین موضوع آن را سرگرم کننده می‌کند.

همچنین بخوانید: 7 سریال جذاب و دیدنی شبیه سریال پایان دنیای لعنتی (The End of the F***ing World)


2. آرچر – Archer – 2009

یک سریال کمدی زیبا با مضمون مأموریت سری درباره گروهی از افراد از هم پاشیده که آژانس عملیاتی به نام داعش را اداره می‌کنند. مالوری رئیس این گروه است. شخصیت‌های دیگر آن عبارتند از آرچر استرلینگ خودشیفته، لانا کین، سیریل فیجیز، چریل تانت، دکتر کرایگر و پم پوی.


1. سیمپسون‌ها – The Simpsons – 1989

بهترین سریال کارتونی در ژانر طنز بزرگسالان درباره ماجراهای خانواده سیمپسون‌ها. در این سریال چهار عضو خانواده و ماجراهای جالب آنها به نمایش درمی آید. هومر پدر خانواده و مانند پیتر سریال “مرد خانواده” احمق است. مارج خانم خانه است. او همسرش را دوست داشته، و اغلب به نجات او می‌آید. بارت پسر بزرگ خانواده است که اغلب به دردسر می افتد. این یکی از طولانی‌ترین سریال‌های انیمیشن است، و الهام بخش کارتون‌های دیگر این ژانر می‌باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم