ماجراجویی‌های امیلی بلانت و دواین جانسون در تریلر جدید فیلم Jungle Cruise

کمپانی والت دیزنی امروز بعد از گذشت پنج ماه از انتشار اولین تریلر فیلم “گشت و گذار در جنگل” (Jungle Cruise)، دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن-کمدی را منتشر کرده است که در آن شاهد ماجراجویی‌های دو شخصیت اصلی آن در دل جنگل‌های آمازون هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، پوستر جدید هم از فیلم مورد انتظار “گشت و گذار در جنگل” با محوریت شخصیت‌های اصلی و فرعی آن منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

“گشت گذار در جنگل” یکی دیگر از لایو اکشن های کمپانی والت دیزنی است که ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود اما اکران آن با تاخیر مواجه شد و قرار است در تابستان ۲۰۲۰ شاهد اکران آن باشیم. دواین جانسون و امیلی بلانت از بازیگران اصلی این فیلم هستند.

این فیلم براساس یک پارک تفریحی دیزنی ساخته شده و برای ساخت این فیلم از فیلم‌ها و مجموعه‌ هایی مثل “دزدان دریایی کارائیب” و “عمارت متروکه” (The Haunted Mansion) الهام گرفته شده است. این فیلم داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های فابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند

وظیفه کارگردانی این فیلم بر عهده “ژاومه کویت-سرا” (Jaume Collet-Serra)، سازنده آثاری مثل “بدون توقف” (Non-Stop)، “مسافر همیشگی” (The Commuter) و “ناشناس” (Unknown) بوده است.

فیلم “گشت و گذار در جنگل” به طور رسمی در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ما که اصلا کارتونی از این فیلم ندیده بودیم بنظر شما فیلمی قشنگی است عباس اقا

    پاسخ