تریلر نهایی فیلم Black Widow منتشر شد + ویدئو

آذرماه سال جاری بود که کمپانی مارول اولین تریلر فیلم مورد انتظار “بلک ویدو” (Black Widow) را منتشر کرد که در آن شاهد تلاش‌های شخصیت ناتاشا رومانوف با بازی “اسکارلت جوهانسون” (Scarlett Johansson) برای روبرو شدن با گذشته‌اش بودیم. در ادامه و دو ماه پیش نیز تیزری یک دقیقه‌ای از این فیلم منتشر شد که تمرکزش بیشتر بر روی شخصیت اصلی آن یعنی بلک ویدو بود. اکنون کمپانی مارول در حالی که کمتر از دو ماه دیگر به اکران فیلم ابر قهرمانی “بلک ویدو” باقی مانده است، تریلر نهایی آن را ساعاتی پیش منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت‌های مختلف این فیلم و صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز زیادی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

“کیت شورتلند” (Cate Shortland) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. “دیوید هاربر” (David Harbour)، “ریچل وایس” (Rachel Weisz) و “فلورنس پاگ” (Florence Pugh) نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم جدید “بلک ویدو” به ایفای نقش می پردازند.

“بلک ویدو” یا “ناتالیا رومانوا” نام یک شخصیت کمیکی از سری کمیک های شرکت مارول کامیکس است که “اسکارلت جوهانسون”  (Scarlett Johansson) نقش این شخصیت را در فیلم های “مرد آهنی ۲” (Iron Man ۲)، “انتقام جویان” (The Avengers)، “کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان” (Captain America: The Winter Soldier) و “انتقام جویان: جنگ ابدیت” (Avengers: Infinity War) بازی کرده است.

فیلم “بلک ویدو” که به‌طور اختصاصی به روایت زندگی این شخصیت می‌پردازد، در تاریخ  ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران رسمی خود را در سینماهای ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان آغاز خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم