گزارش باکس آفیس آخر هفته: شروع قدرتمند انیمیشن Onward در افتتاحیه اکرانش

در هفته‌ای که گذشت، یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های سال 2020 که با همکاری کمپانی پیکسار و والت دیزنی ساخته شده است، یعن انیمیشن “به پیش” (Onward) اکران خود را آغاز کرد. این انیمیشن با فروش قابل توجه خود در اولین روزهای اکرانش موفق شد جایگاه نخست جدول باکس آفیس را از آن خود کند. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


انیمیشن “به پیش”، به کارگردانی “دن اسکنلون” (Dan Scanlon)، با 40 میلیون دلار فروش در افتتاحیه اکرانش صدرنشین جدول باکس آفیس شد. این انیمیشن در سطح جهانی هم موفق ظاهر شد و به 28 میلیون دلار فروش در گیشه دست پیدا کرد که با این حساب، بعد از سه روز اکران در مجموع 68 میلیون دلار فروش داشته است.

اتفاقات انیمیشن جدید “به پیش” در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت و تام هالند از جمله صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند.

فیلم ترسناک و مهیج “مرد نامرئی” (The Invisible Man)، به کارگردانی “لی ونل” (Leigh Whannell)، که هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفت این هفته با 15 میلیون دلار فروش به جایگاه دوم راه پیدا کرد. فروش کل این فیلم هم در دومین هفته اکرانش به 52 میلیون دلار رسیده است.

فیلم “مرد نامرئی” با بودجه‌ای ۹ میلیون دلاری ساخته شده و داستان سسیلیا کاس (با بازی الیزابت ماس) را دنبال می‌کند که در یک رابطه نا‌امن با دانشمندی نابغه و شرور گیر افتاده است. به‌دلیل سواستفاده‌های شوهرش، سسیلیا به کمک خواهر و دوست دوران کودکی‌اش جایی مخفی می‌شود. زمانی که شوهر سسیلیا خودکشی می‌کند، مقدار زیادی از مال و اموال خودش را برای او باقی می‌گذارد، اما او به واقعی بودن مرگ شوهرش مشکوک است. زمانی که اتفاقاتی عجیب زندگی کسانی را که دوست دارد، تهدید می‌کند و سسیلیا در حال فروپاشی عصبی و روانی است، او تلاش می‌کند تا به همه اثبات کند موجودی که هیچکس او را نمی‌بیند در حال اذیت کردن و آسیب رساندن به او است و این شخص شوهر مرده‌اش است.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا، فیلم “راه برگشت” (The Way Back)، با بازی بن افلک، با 8 میلیون دلار فروش در هفته اول اکرانش، جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داد. این فیلم بر اساس زندگی یک بسکتبالیست ساخته شده که بعد از رها کردن حرفه‌اش با مشکلات پیچیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

فیلم‌های “سونیک خارپشت”، به کارگردانی “جف فاولر” (Jeff Fowler) و  “آوای وحش”، به کارگردانی “کریس سندرز” (Chris Sanders) هم به ترتیب با 8 و 7 میلیون دلار فروش، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا قرار گرفته‌اند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 بلادشات – Bloodshot

این فیلم که با ژانر اکشن و فانتزی و به کارگردانی “دیو ویلسون” (Dave Wilson) ساخته شده است، قرار است اولین اثر اقتباسی دنیای سینمایی مشترک Valiant باشد. در این اثر قرار است وین دیزل، بازیگر محبوب سری فیلم “سریع و خشن” (Fast and the Furious) نقش شخصیت اصلی داستان فیلم یعنی “ری گریسون” را ایفا کند. ری گریسون شخصیتی است که به وسیله یک سازمان دولتی سری به نام Project Rising Spirit، تبدیل به یک ابرسرباز می‌شود.

قدرت ری گریسون که دیگر یک ابرسرباز شده، از فناوری نانو نشأت می‌گیرد. این فناوری برای اینکه به او قدرت ببخشد، باید وارد جریان خونی او شود که به محض وارد شدن، قدرت‌های مختلف به او اعطا می‌کند. یکی از توانایی‌هایی که او با استفاده از فناوری نانو به‌دست می‌آورد این است که می‌تواند با مصرف پروتئین، هر گونه زخم و آسیبی را که به او وارد شده به سرعت بهبود ببخشد.

علاوه بر “وین دیزل”، “توبی کبل”، “مایکل شین” و “الکس هرناندز” نیز در این فیلم به ایفای نقش میپردازند. فیلم “بلادشات” با سه هفته تاخیر و در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۰ (۲۳ اسفند ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای سراسر ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس آخر هفته و مهم‌ترین اکران‌های پیش‌رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم