کریستین بیل ضد قهرمان فیلم Thor: Love and Thunder خواهد بود

دو ماه پیش بود که خبری مبنی بر مذاکره‌ی کمپانی مارول با کریستین بیل (Christian Bale) برای حضور در فیلم جدید “ثور: لاو و تاندر” (Thor: Love and Thunder) منتشر شد اما از جزئیات نقش او در این فیلم اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفت. اکنون طبق آخرین اخبار منتشر شده، تسا تامپسون که خود یکی از بازیگران فیلم “ثور: لاو و تاندر” می‌باشد، در مصاحبه‌ای از ضدقهرمان بودن نقش بیل در این فیلم خبر داد و فیلمنامه‌ی آن را مهیج و شگفت‌انگیز توصیف کرد.

با این حال، هنوز هم مشخص نیست که کریستین بیل دقیقا نقش کدام شخصیت ضدقهرمان را برعهده گرفته است و باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از نقش این بازیگر محبوب در فیلم “ثور: لاو و تاندر” باشیم.

بیل که پیش از این نقش شخصیت “بروس وین” (بتمن) را در سه‌گانه “شوالیه تاریکی” (The Dark Knight) به کارگردانی “کریستوفر نولان” را ایفا کرده بود، بعد از اکران آخرین قسمت این مجموعه در سال ۲۰۱۲، از دنیای ابرقهرمانی فاصله گرفت و به ایفای نقش‌های دیگری پرداخت. این بازیگر ۴۵ ساله آمریکایی در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم “مشت‌زن” (The Fighter) برنده جایزه اسکار نیز شد.

فیلم “ثور: لاو و تاندر” چهارمین قسمت از سری فیلم‌هایی است که با محوریت شخصیت ثور ساخته شده‌اند و تاکنون حضور کریس همسورث (Chris Hemsworth) در نقش ثور و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) در نقش جین فاستر در این فیلم تایید شده است.

همچنین “تایکا وایتیتی” (Taika Waititi) وظیفه کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. وایتیتی پیش از این فیلم “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok) را نیز کارگردانی کرده بود. “آنچه در سایه ها انجام می دهیم” (What We Do in the Shadows)، “شکار انسان های سرگردان” (Hunt for the Wilderpeople) و “پسر” (Boy) نیز از دیگر آثاری هستند که به کارگردانی وی ساخته شده‌اند.

فیلم “ثور: لاو و تاندر” در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) به‌طور رسمی در سینماهای سراسر ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم