تصاویر جدیدی از فصل سوم سریال Westworld منتشر شد

درحالی که کمتر از ده روز دیگر به شروع پخش فصل سوم سریال پرطرفدار “وست ورلد” (Westworld) باقی مانده است، شبکه HBO تصاویر جدیدی از فصل جدید این سریال منتشر کرده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

در آخرین تریلری که از فصل سوم این سریال منتشر شد، شاهد مسیر متفاوتی که شخصیت‌های آن انتخاب کرده‌اند بودیم. همچنین از تصاویری که در این تریلر نمایش داده شد مشخص می‌شود که جنگ ربات‌ها و انسان‌ها بالاخره قرار است در دنیای واقعی اتفاق بیفتد.

همچین شبکه HBO اعلام کرد که فصل سوم این سریال برخلاف دو فصل قبلی آن که ده قسمتی بودند، در هشت قسمت تولید و پخش خواهد شد. “آرون پال” (Aaron Paul)، “لنا وایت” (Lena Waithe) و “ونسان کسل” (Vincent Cassel) نیز از بازیگران جدید این فصل از سریال “وست ورلد” خواهند بود.

فصل اول سریال “وست ورلد” پاییز سال ۲۰۱۶ در ده قسمت از شبکه ی HBO منتشر شد و به واسطه ی داستان متفاوتش، خیلی زود مورد توجه تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت. “جاناتان نولان” (Jonathan Nolan) و “لیزا جوی” (Lisa Joy) دو سازنده ی موفق این سریال هستند.

فصل دوم سریال “وست ورلد” نیز بهار سال ۲۰۱۸ منتشر شد و با ادامه ی طرفداری مخاطبان از آن، ساخت این سریال برای فصل سوم  نیز تمدید شد.“ایوان ریچل وود”، “تندی نیوتون”، “جفری رایت” و “اد هریس”  از جمله بازیگرانی هستند که به نقش آفرینی در این سریال پرداخته اند.

تاریخ پخش فصل سوم سریال “وست ورلد” ۱۵ مارس ۲۰۲۰ (۲۵ اسفند ۱۳۹۸) اعلام شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم