اولین تریلر از فیلم Greyhound با بازی تام هنکس منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز با انتشار اولین تریلر از فیلم جنگی “سگ تازی” (Greyhound) تاریخ اکران جدیدی برای این فیلم اعلام کرد که از تاخیری یک ماهه در اکران این فیلم خبر می‌دهد. در این تریلر شاهد اتفاقات زیادی از این فیلم هستیم که فضای تاریک جنگ جهانی دوم را به تصویر کشیده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

وظیفه کارگردانی این فیلم برعهده “آرون اشنایدر” (Aaron Schneider) بوده است و تام هنکس علاوه بر بازی در نقش اول آن، وظیفه نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی فیلم جدید “سگ تازی” را برعهده داشته است.

علاوه بر این تریلر، اولین پوستر رسمی فیلم “سگ تازی” با محوریت شخصیت تام هنکس در این فیلم نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

داستان فیلم “سگ تازی” در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم جریان دارد؛ زمانی که یک کاروان بین‌المللی که از ۳۷ کشتی نیروهای متفقین تشکیل شده است، به رهبری کاپیتان ارنست کراوس با بازی تام هنکس که اولین فرمانده یک ناوشکن در ایالات متحده آمریکا است، در حال عبور از شمال اقیانوس اطلس است که توسط گروهی از قایق‌های شکاری آلمان نازی تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

علاوه بر تام هنکس، “استیون گراهام”، “الیزابت شو”، “راب مورگان” و “کارل گلوسمن” از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

طبق اعلام کمپانی سونی پیکچرز، فیلم “سگ تازی” به‌جای اکران در ۸ می ۲۰۲۰ (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹)، اکنون در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) راهی پرده سینما خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم