اولین تریلر از انیمیشن Connected منتشر شد + ویدئو

کمپانی سونی پیکچرز به تازگی اولین تریلر از انیمیشن مورد انتظار “کانکتد” (Connected) را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن سینمایی از جمله قیام ربات‌ها هستیم. شما در ادامه می توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

“مایکل ریاندا” (Michael Rianda) وظیفه کاگردانی انیمیشن جدید “کانکتد” را برعهده داشته است که این انیمیشن اولین تجربه کارگردانی این کارگردان بوده است. “الیویا کلمن”، “مایا رادولف” و “دنی مک‌برایند” نیز از جمله صداپیشگان انیمیشن “کانکتد” هستند.

انیمیشن “کانکتد” داستان خانواده میچل که یک خانواده ناکارآمد، اما دوست داشتنی است، را دنبال می‌کند که تمرکز آن روی یک دختر نوجوان و هنرمند به‌نام کیتی است که مشتاقانه منتظر است تا فصل بعدی زندگی خود را در کالج رویایی خود و به دور از خانواده‌اش آغاز کند. بااین‌حال، ریک، پدر دوستار طبیعت خانواده تصمیم می‌گیرد تا برای رفتن کیتی به کالج یک سفر جاده‌ای و خانوادگی را ترتیب دهد که در این سفر لیندا، مادر کیتی، آرون، برادر کیتی و یک سگ از نژاد پاگ با نام مانچی نیز قرار است حضور داشته باشند، اما خیلی زود با یک ماجراجویی بزرگ‌تر از آنچه که پیش‌بینی کرده بودند، روبه‌رو می‌شوند که در پی آن ناگهان تلفن‌های همراه هوشمند، لوازم خانگی و ربات‌های همدم در یک قیام جهانی بر علیه بشریت بلند می‌شوند و به نابودگر تبدیل خواهند شد و حال خانواده میچل باید مشکلات گذشته را کنار بگذارند و برای نجات زمین با یکدیگر متحد شوند و همکاری کنند.

انیمیشن سینمایی “کانکتد” در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) به‌طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. آبتین

    اسفند 14, 1398

    معذرت میخوام اینجا پیشنهادمو میزارم نمیدوستم کجا بنویسم کاش این سایت که در همه موارد فعال هست مقاله ای هم راجع به انیمیشن های کوتاه داشت انیمیشن های کوتاه هم بسیار جذاب و پر مفهوم هستند

    پاسخ