تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار Artemis Fowl منتشر شد + ویدئو

کمپانی والت دیزنی بعد از مدتی طولانی به تازگی تریلر جدیدی از فیلم فانتزی “آرتمیس فاول” (Artemis Fowl) را منتشر کرده است که حاوی تصاویر زیادی از حوادث و داستان این فیلم است؛ شما در ادامه می‌توانید این تریلر جدید را تماشا کنید:

علاوه بر این تریلر، پوستر جدیدی هم با محوریت شخصیت‌های این فیلم منتشر شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

این فیلم یک اثر فانتزی علمی-تخیلی اقتباسی از رمانی نوشته “اوئن کالفر” در هشت کتاب است که داستان پسری دوازده ساله را روایت می‌کند که متوجه می‌شود پریان وجود دارند. آرتمیس فاول دوم قهرمان این داستان است اما او یک پسر معمولی نیست. بلکه از خانواده مجرمین آمده و می‌خواهد با تبدیل شدن به یک مجرم نام آنها را زنده نگه دارد. آرتمیس با اینکه دوازده سال دارد اما به مسائل عجیبی علاقه دارد. با دستگیر شدن پدرش آینده خانواده او رو به افول می‌رود. او می‌خواهد همه چیز را درست کند و با یک راه حل جادویی مواجه می‌شود. بنابراین به بادیگارد قابل اعتمادش، دومووی باتلر اعتماد می‌کند تا به دنیای پریان برود. او که آنها را ثروتمند می‌پندارد می‌خواهد یکی از آنها را دستگیر کرده و در ازای آزادی‌اش ثروت طلب کند. اما بسیاری از مسائل تحت کنترل او نیستند. “فریدا شا” نقش اصلی را برعهده داشته و جودی دنچ و جاش گاد نقش های مکمل را در این فیلم بازی می کنند.

وظیفه کارگردانی فیلم “آرتمیس فاول” نیز برعهده “کنت برانا” (Kenneth Branagh) بوده و این فیلم در تاریخ  ۲۹ می ۲۰۲۰ (۹ خرداد ۱۳۹۹) به طور رسمی راهی پرده سینماهای سراسر دنیا خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. آبتین

    اسفند 14, 1398

    امیدوارم به روایت کتاب وفادار باشه و داستانو با ساخت بد نابود نکنن البته والت دیزنی کمپانی معتبریه ولی بازم کمپانی های معتبرهم خالی از اشتباه نیستن

    پاسخ