گزارش باکس آفیس آخر هفته: فیلم ترسناک The Invisible Man صدرنشین جدول شد

در هفته‌ای که گذشت، فیلم ترسناک و مهیج “مرد نامرئی” (The Invisible Man) موفق شد با فروش قابل توجه خود جایگزین “سونیک خارپشت” (Sonic the Hedgehog) در صدر جدول شود و جایگاه نخست جدول باکس آفیس را به‌دست آورد. در جدول زیر نگاهی به ۵ فیلم صدرنشین باکس آفیس ویکند خواهیم داشت.


فیلم “مرد نامرئی”، به کارگردانی “لی ونل” (Leigh Whannell)، در اولین هفته اکرانش موفق شد با 29 میلیون دلار فروش در گیشه، صدرنشین جدول شد و لایو اکشن “سونیک خارپشت” را راهی جایگاه دوم کرد. این فیلم همچنین شروع بسیار خوبی در گیشه جهانی تجربه کرد و با 21 میلیون دلار فروش جهانی، درمجموع به 50 میلیون دلار فروش دست پیدا کرد که شروع قدرتمندی برای چنین فیلمی محسوب می‌شود.

فیلم “مرد نامرئی” با بودجه‌ای 9 میلیون دلاری ساخته شده و داستان سسیلیا کاس (با بازی الیزابت ماس) را دنبال می‌کند که در یک رابطه نا‌امن با دانشمندی نابغه و شرور گیر افتاده است. به‌دلیل سواستفاده‌های شوهرش، سسیلیا به کمک خواهر و دوست دوران کودکی‌اش جایی مخفی می‌شود. زمانی که شوهر سسیلیا خودکشی می‌کند، مقدار زیادی از مال و اموال خودش را برای او باقی می‌گذارد، اما او به واقعی بودن مرگ شوهرش مشکوک است. زمانی که اتفاقاتی عجیب زندگی کسانی را که دوست دارد، تهدید می‌کند و سسیلیا در حال فروپاشی عصبی و روانی است، او تلاش می‌کند تا به همه اثبات کند موجودی که هیچکس او را نمی‌بیند در حال اذیت کردن و آسیب رساندن به او است و این شخص شوهر مرده‌اش است.

فیلم لایواکشن “سونیک خارپشت”، به کارگردانی “جف فاولر” (Jeff Fowler)، هم با 16 میلیون دلار فروش، سومین هفته اکرانش را پشت‌سر گذاشت و اکنون با 128 میلیون دلار فروش کل داخلی در جایگاه دوم جدول باکس آفیس قرار گرفته است. فروش جهانی این فیلم پرطرفدار اکنون به مبلغ 250 میلیون دلار رسیده است.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا، فیلم “آوای وحش” (The Call of the Wild)،‌ به کارگردانی “کریس سندرز” (Chris Sanders)، این هفته با 13 میلیون دلار فروش در جایگاه سوم قرار گرفته است. فیلم‌های “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia) و “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) هم به ترتیب با 5 و 4 میلیون دلار فروش، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول باکس آفیس قرار دارند.

هفته‌ی آینده چه فیلم‌هایی اکران می‌شوند؟

در ادامه این مقاله سعی داریم مهم ترین فیلم هایی که در هفته ی آینده اکران خواهند شد را به طور مختصر معرفی کنیم.

 به پیش – Onward

اتفاقات انیمیشن جدید “به پیش” در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و داستان دو برادر جوان الف را روایت می‌کند که یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز می‌کنند. کریس پرت و تام هالند از جمله صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند. این انیمیشن به کارگردانی “دن اسکنلون” (Dan Scanlon) ساخته شده است و در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) به طور رسمی در سینماهای سراسر ایالت متحد آمریکا به اکران درخواهد آمد.


هر دوشنبه با گزارش باکس آفیس آخر هفته و مهم‌ترین اکران‌های پیش‌رو همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم