5 فایده داشتن فالوئرهای زیاد در اینستاگرام

امروزه در اینستاگرام بسیاری از افراد فالوئرهای زیادی را جذب می‌کنند درحالی‌که هیچ استعداد و مهارت خاصی ندارند. بسیاری از افراد معتقدند این کار نوعی توانایی محسوب می‌شود، درحالی‌که عده دیگر معتقدند که صرف وقت و انرژی برای جلب‌توجه مردم بی‌فایده است. اما این باور اشتباه است. داشتن تعداد زیاد فالوئر فواید مالی و اجتماعی دارد که در اینجا 5 فایده را مرور می‌کنیم:

1. می‌توانید پول زیادی را به دست آورید!

در اینستاگرام می‌توانید به کمک تبلیغات پول زیادی کسب کنید. تاجران همیشه به دنبال یافتن بازارهای جدید هستند. زمانی که این افراد ببینند شما میلیون‌ها فالوئر دارید و این افراد همان مخاطبان هدف آن‌ها هستند، بنابراین با شما ارتباط برقرار می‌کنند. بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فالوئرهای زیادی دارند معمولاً در صفحه خود برای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز خرید، تبلیغ می‌کنند.

2. می‌توانید تغییر ایجاد کنید

اگر فرد معروفی باشید می‌توانید تغییرات زیادی ایجاد کنید. امروزه افراد معروف هشتک‌های مختلفی ایجاد می‌کنند و مسائل مختلفی را ترویج می‌کنند. درصورتی‌که تعداد زیادی فالوئر داشته باشید قدرت بیشتری داشته و می‌توانید تغییرات مهمی را ایجاد کنید.

3. مشهور می‌شوید

همه دوست دارند معروف شوند. زیرا شهرت شادی را به همراه می‌آورد. تصور کنید اگر دوستانتان متوجه شوند شما 10000 عدد فالوئر دارید چه حسی خواهند داشت و نسبت به شما چه دیدگاهی پیدا می‌کنند. علاوه براین، افراد همیشه با موج حرکت می‌کنند و زمانی که عده زیادی کار خاصی را انجام دهند تصور می‌کنند که همان ارزش است و به‌سوی آن متمایل می‌شوند، بنابراین شما با داشتن تعداد زیادی دنبال کننده می‌توانید تأثیر خوبی ایجاد کنید. بنابراین می‌بینید که داشتن فالوئرهای زیاد می‌تواند جالب باشد.

4. در تجارت خود مشتری‌های بیشتری خواهید داشت

داشتن فالوئرهای زیاد علاوه بر شهرت شما باعث به شهرت رسیدن تجارتتان خواهد شد. آیا جالب نیست؟ هرکس که به پروفایل شما مراجعه کند تصور می‌کند محصولات یا خدماتی که ارائه می‌دهید بسیار محبوب است (زیرا فالوئرهای زیادی دارید) و به خرید آن ترغیب می‌شوند. در حقیقت مارک‌های تجاری معروفی از این ترفند استفاده می‌کنند.

5. فالوئرهای بیشتری به دست خواهید آورد

داشتن تعداد زیاد فالوئر باعث می‌شود تعداد فالوئرهایتان روزبه‌روز بیشتر شود. زیرا افراد نسبت به شما کنجکاو شده و به جمع شما می‌پیوندند تا درباره‌تان بیشتر بدانند. درنتیجه هم به شهرت می‌رسید و هم به موفقیت مالی.

بنابراین می‌بینید که داشتن تعداد زیاد فالوئر فواید بسیاری دارد. حتی اگر این فواید را هم نداشته باشد بازهم باعث لذتتان خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم