8 اشتباه یک زن که جذابیت او را در نگاه مرد از بین می‌برد

8 اشتباه یک زن که جذابیت او را در نگاه مرد از بین می‌برد

در این مقاله می‌خواهیم 8 اشتباه زنان در برخورد با مردها را مرور کنیم، امیدواریم که شما این اشتباهات را انجام ندهید.

1. از مجرد بودن متنفر هستید

در حقیقت میان نیاز به بودن در یک رابطه عاشقانه و احساس پوچی و بدبختی در صورت مجرد بودن، تفاوت وجود دارد. درصورتی‌که یک مرد احساس کند شما از تنهایی وحشت دارید، تصور می‌کند که شما فقط برای تنها نماندن با او هستید و او برایتان اهمیتی ندارد.

این حس نیاز جذابیت شما را برای او از بین برده و کمی عقب می‌کشد. اگر در یک رابطه‌ای هستید که از آن لذت نمی‌برید و فقط به دلیل ترس از تنهایی در آن مانده‌اید پس این اشتباه را مرتکب شده‌اید.

2. تصور می‌کنید که یک مرد، شادی و خوشبختی را برایتان به همراه می‌آورد

یک رابطه نمی‌تواند تمام مشکلات شما را حل کند. اگرچه رابطه عاشقانه یک حس بسیار زیباست اما یک مرد نمی‌تواند شما را به معنای واقعی خوشحال کند. راز جذب یک مرد این است که به معنای واقعی از زندگی خود راضی باشید. افراد ازلحاظ مغناطیسی به افراد خوشحال جذب می‌شوند.

اما اغلب افراد این اشتباه را مرتکب می‌شوند و ناخواسته نمی‌توانند عشق را به‌سوی خود جذب کنند. اگر شما خوشحال باشید، عشق و رابطه هم وارد زندگی‌تان خواهد شد.

3. برای داشتن خانواده و فرزند بیش‌ازحد مشتاق هستید

یافتن یک مرد زندگی که دوست دارد خانواده تشکیل دهد یک اتفاق شگفت‌انگیز است. قطعاً فرزند خواستن خواسته اشتباهی نیست. هرکس در زندگی خود خواسته‌ای دارد و ارزش رسیدن به آن را دارد. مشکل اینجاست زمانی که یک زن به دنبال یافتن مرد زندگی است، به نظر می‌رسد که تشکیل خانواده و داشتن فرزند از داشتن رابطه خوب، برایش مهم‌تر است.

برای مردان ازدواج و داشتن فرزند یک مسئله ترسناک است، بنابراین زمانی که با چنین زنی مواجه شوند که به‌شدت به داشتن فرزند و ازدواج علاقه مند است، از او ناامید می‌شوند. البته حق با شماست، مسلماً زمانی که 30 ساله شوید ازلحاظ بیولوژیکی برای داشتن فرزند آماده هستید و این مسئله برایتان مهم است.

اما مشکل اینجاست که گاهی اوقات زنان این فشار را به مردان منتقل می‌کنند، حتی ممکن است ناخواسته این کار را انجام دهند. گاهی اوقات به‌طور مستقیم از او سؤال می‌کنند که آیا می‌خواهد زندگی تشکیل دهد یا خیر. گاهی اوقات حتی بدون شناخت او فقط می‌خواهند به این موضوع پی ببرند.

اگرچه ازلحاظ منطقی درست است که نخواهید زمان خود را به هدر بدهید، اما این کار یک مرد را می‌ترساند. اگرچه داشتن هدف مشترک مهم است، اما نه اینکه در اوایل رابطه درباره چنین چیزی صحبت کنید، زیرا اول از هر چیزی باید ببینید میانتان علاقه‌ای شکل می‌گیرد یا خیر.

4. به‌شدت مستقل هستید

داشتن استقلال به‌خودی‌خود خوب است و یک ویژگی مثبت به شمار می‌رود، اما نه به این معنا که نظر و کمک کسی را قبول نکنید. مستقل بودن خوب است اما نه اینکه ادای رئیس‌ها را درآورید. در این صورت به‌سرعت جذابیت خود را برای یک مرد از دست می‌دهید.

5. یک مرد را به مرکز دنیای خود تبدیل می‌کنید

اگر برای بودن در کنار یک مرد امید و آرزوهای خود را فراموش کنید درنهایت حس می‌کنید که خودتان را ازدست داده‌اید. او متوجه می‌شود که تمام دنیای شما حول محور او می‌چرخد و این برای هرکس یک مسئولیت سنگین است. بنابراین دیر یا زود نارضایتی خود را نشان داده و رابطه‌تان خراب خواهد شد.

به خاطر عشق نباید همه‌چیز خود را فدا کنید. بنابراین به علایق خود بچسبید و هرگز یک مرد را به‌عنوان هدف و رؤیای خود انتخاب نکنید. زیرا این کار به‌گونه‌ای به شما آسیب می‌رساند که شاید تصور نکنید. اهداف شخصی یکی از بهترین دارایی‌های هر فرد است، بنابراین این را از خود مضایقه نکنید.

6. نسبت به مردان باورهای منفی دارید

هرچقدر که برای یک مرد جذاب باشید، بازهم اگر نسبت به او باورهای منفی داشته باشید جذابیت خود را از دست خواهید داد. اگر در گذشته کسی قلبتان را شکسته باشد و یا اینکه با پدر خود رابطه خوبی نداشته باشید، در آن صورت ممکن است نتوانید به یک مرد اعتماد کنید. از ته دل می‌خواهید یک مرد را به‌سوی خود جذب کنید اما قلبا آن را غیرممکن می‌دانید. اگر تصور کنید مردان فقط به دنبال رابطه جنسی هستند و هیچ‌گاه وفادار نخواهند بود، در آن صورت این احساسات را نشان داده و همین اتفاق برایتان رخ می‌دهد.

برای اینکه یک مرد را به‌سوی خود جذب کنید و کنارتان بماند، باید نسبت به مردان حس خوبی داشته باشید. مردان متوجه می‌شوند که به آن‌ها حسی ندارید و این کار جذابیت شما را نزد آن‌ها از بین می‌برد. اگر یک مرد به شما صدمه زده چگونه می‌توانید او را دوست داشته باشید؟

سعی کنید به کارهای مهمی که یک مرد برایتان انجام می‌دهد بیشتر توجه کنید. به این فکر کنید که مردان هم انسان هستند و در همه‌جا انسان خوب و بد وجود دارد. بنابراین از کلی‌نگری دست بردارید. در آن صورت خواهید دید که مردان زیادی به سمت شما جذب خواهند شد.

7. دائم به دنبال او هستید

برای اینکه یک مرد را به‌سوی خود جذب کنید باید منتظر بشینید تا او به سمت شما بیاید و به دنبالتان باشد، زیرا مردان این حس را دوست دارند. بنابراین از فکر کردن درباره اینکه چرا فرد خاصی به سمت شما نیامد و حالا باید چه‌کار کنید دست‌بردارید، اجازه دهید رابطه‌های مرده از بین بروند. اگر یک مرد شما را بخواهد برای به دست آوردن شما هرکاری می‌کند، اگر تلاش نکرد بگذارید همه‌چیز تمام شود.

8. همیشه برای رفتن آماده هستید

حتی اگر واقعاً به دنبال رابطه خوب باشید ممکن است از تعهد بترسید. اگر در گذشته صدمه دیده باشید و یا روابط بی‌سرانجام را تجربه کرده باشید در این صورت ممکن به این ترس دچار شوید. اما باید بدانید که این ترس می‌تواند رابطه شما را نابود کند، بنابراین آن را کنترل کنید.

برای اینکه در یک رابطه احساس شادی کنید، باید احساس امنیت داشته باشید. اگر همیشه آماده رفتن باشید در آن صورت طرف مقابلتان حس می‌کند که هرلحظه او را تنها خواهید گذاشت. و این برای هیچ‌کدام از شما خوب نیست. زیرا احساسی که میان شما درحال شکل‌گیری هست را از بین می‌برد.

درنهایت باید بدانید که در همه رابطه‌ها مشکلاتی وجود دارد اما اگر همیشه آماده از دست دادن طرف مقابل باشید، نمی‌توانید خود را از صدمه دیدن نجات دهید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم