تاریخ اکران فیلم The Little Things با بازی دنزل واشینگتن مشخص شد

سرانجام کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم مهیج و جنایی “چیزهای کوچک” (The Little Things) را که یکی از فیلم‌های پرستاره‌ی سینما خواهد بود را مشخص کرد. طبق اعلام کمپانی برادران وارنر، این فیلم در تاریخ 29 ژانویه 2021 (10 بهمن 1399) راهی پرده سینما خواهد شد.

دو بازیگر برنده اسکار یعنی  “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington) و “رامی مالک” (Rami Malek) در فیلم “چیزهای کوچک” به نقش‌آفرینی خواهند پرداخت. داستان این فیلم  راجع به کلانتر شهری در ایالت کالیفرنیا به نام “دِک” (با بازی دنزل واشینگتن) است. او مردی است که زیر فشار کاری شدیدی است و برای پیدا کرد قاتلی زنجیره ای با کاراگاهی از نیروی پلیس لس آنجلس به نام “باکستر” (با بازی رامی مالک) وارد همکاری می شود. توجه زیاد “دِک” به جزئیات، به حل پرونده کمک زیادی می کند اما به خاطر تمایلش به زیر پا گذاشتن قانون با “باکستر” به مشکل بر می خورد. او در این میان، در حال دست و پنجه نرم کردن با نتیجه اعمال نا خوشایند خود در گذشته نیز هست.

“جان لی هنکاک” (John Lee Hancock) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی فیلم جدید “چیز های کوچک” را بر عهده خواهد داشت و بنا به گفته ی کمپانی برادران وارنر، کارگردانی این فیلم نیز به “هنکاک” سپرده خواهد شد. فیلم هایی مثل “نقطه ی کور” (The Blind Side)، “نجات آقای بنکس” (Saving Mr. Banks) و “بنیان گذار” (The Founder) از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “جان لی هنکاک” ساخته شده اند. همچنین “جرد لتو” (Jared Leto) نیز دیگر بازیگری است که حضورش در این فیلم تایید شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم