برترین فیلم‌های مشابه “سونیک خارپشت” (Sonic The Hedgehog) که حتماً باید تماشا کنید

طلسم خوش شانسی “سگا” یعنی “سونیک خارپشت” (Sonic The Hedgehog) سالن‌های سینما را منفجر کرده است، کدام یک از برنامه‌های مشابه این انیمیشن را تماشا کرده‌اید؟ “کارآگاه پیکاچو”، “دیجیمون” و بسیاری دیگر.

“سونیک خارپشت” جدیدترین فیلمی است که بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته شده. این فیلم در این ژانر نظرات مثبتی دریافت کرده، و موجب تعجب همگان شد چرا که انتظار نمی‌رفت چنین موفقیتی کسب کند.

حالا که علاقه به این ژانر بسیار زیاد است، و طرفداران سونیک نیز از گذشته بیشتر هستند، بینندگان “سونیک خارپشت” علاقمندند فیلم‌های بیشتری مشابه آن تماشا کنند. نیازی نیست جای دیگری بروید، چرا که ما لیستی از برنامه‌های مشابه سونیک را برایتان آماده کرده‌ایم. این شما و این هم لیست ما. با پروشات همراه باشید.


10. رالف خرابکار – Wreck-It Ralph – 2012

یک شخصیت بد کلیشه‌ای در بازی به دنبال آن است تا ثابت کند می‌تواند فرد بهتری باشد. در طول مسیر، با شخصیت‌های محبوب زیادی از بازی‌های معروف آشنا می‌شود.

“رالف خرابکار” فیلمی است که می‌توانید سونیک را نیز در میان شخصیت‌های بازی‌های ویدئویی‌اش پیدا کنید، و همچنین فیلمی است که از اصالت آن لذت خواهید برد. با این وجود، به بینندگان کمکی نمی‌کند که با شخصیت‌های دنیای بازی همزادپنداری کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند.

همچنین بخوانید: 10 بازیگری که باید جایزه اسکار را خیلی زودتر دریافت می‌کردند


9. جومانجی: به جنگل خوش آمدید – Jumanji: Welcome To The Jungle – 2017

چهار نوجوان در دنیای بازی‌های خیالی جومانجی گیر می‌کنند، و مجبورند تمام نقاط ضعف و قوت آواتارهای خود را تحمل کنند، تا بتوانند زنده بمانند و جان سالم به در ببرند.

“جومانجی: به جنگل خوش آمدید” فیلمی است که نشان می‌دهد یک بازی چقدر جالب و مهیج می‌تواند باشد. در اینجا هیچ نوع خطر جدی شخصیت‌ها را تهدید نمی‌کند که به همین دلیل می‌توان آن را با خانواده تماشا کرد. همچنین این فیلم گیمر بودن و سختی‌های آن را به خوبی نشان می‌دهد.


8. بن تن – Ben 10 – 2005-08

یک پسر 10 ساله است که تصادفاً سلاحی بیگانه به نام “اومنتریکس” را پیدا می‌کند که به او توانایی تبدیل شدن به موجودات فضایی را می‌دهد. متاسفانه بن هدف تمام بیگانگان جهان قرار می‌گیرد.

“بن 10” در زمان انتشار کاملاً جدید و نو بود، داستان این برنامه از اصالت برخوردار بوده، و با نمایش آدم‌های فضایی جالب برای بینندگان جوان دلنشین بوده است. موجودات سریع، قوی، کوچک و حتی آتشین. این برنامه متنوع تمام توجهات را به خود جلب کرد.

همچنین بخوانید: بررسی و رده‌بندی نامزدهای بهترین انیمیشن سینمایی اسکار 2020


7. پوکمون، کارآگاه پیکاچو – Pokémon Detective Pikachu – 2019

ناپدید شدن پدرش و ظهور کارآگاه پیکاچو که می‌تواند با دنیای مربی سابق پوکمان ها ارتباط برقرار کند، همگی دست به دست هم می‌دهند تا توطئه‌ای پنهان را پوشش دهد که می‌تواند جهان را زیرو رو کند.

این فیلم تقریباً نزدیک‌ترین فیلم به “سونیک خارپشت” است چرا که کارآگاه پیکاچو ناگهان به حیوانی سخنگو تبدیل می‌شود که توانایی‌های شگفت انگیز دارد. “پوکمون، کارآگاه پیکاچو” به دلیل داستان جالبش درباره خانواده و برای اینکه لایو اکشنی برای انیمیشن پیکاچو بوده خوش درخشید.


6. دیجیمون: هیولاهای دیجیتالی – Digimon: Digital Monsters – 1999

گروهی از کودکان که به دنیای دیجیتالی مکیده می‌شوند، و در آنجا با موجوداتی به نام “دیجیمون” آشنا می‌شوند. همانطور که مشخص است، هر بچه با دیجیمون مخصوص خودش جفت می‌شود، و به دنبال سرنوشت خود رفته و سعی می‌کنند دنیا را نجات دهند.

در حالی که مجموعه دیجیمون ها از همان ابتدا رو به رشد بود، اما اولین مجموعه آن تا به الان بهترین است. این فیلم که دیجیمون های شگفت انگیز را با قدرت‌های متفاوتشان نشان می‌دهد، به کودکان یاد می‌دهد باید مسئول باشند، و معنی دوستی را درک کنند. حتی می‌توانید “دیجیمون: هیولاهای دیجیتالی” را داستانی برعکس از فیلم سونیک بدانید.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه برتر ژانر ایسکای در تاریخ انیمه سازی


5. زندگی و زمان‌های جونیپر لی – The Life And Times Of Juniper Lee – 2005-07

یک دخترک نوجوان از شهری محافظت می‌کند که مرکز همه نوع فعالیت‌های جادویی است. “جونیپر” با قدرت‌هایی که خود او دارد، و با کمک گروهی بی خاصیت سرنوشت خود به عنوان نگهبان خلیج اورکید را به خوبی ایفا می‌کند.

اگر فکر می‌کنید چطور این فیلم به سونیک شباهت دارد، باید بگویم شباهت این دو فیلم این است که هر دوی آنها گروهی را نشان می‌دهد که یکدیگر را دوست دارند، اما در عین حال نمی‌توانند همدیگر را تحمل کنند. جونیپر لی شخصیت‌های جالبی دارد که قدرت‌های شگفت انگیزی دارند، و شخصیت اصلی که اطرافیان او را ناراحت می‌کنند، اما سرانجام موفق می‌شود همه را نجات دهد.


4. رچت و کلنک – Ratchet & Clank – 2016

گروهی دو نفره از یک لومباکس (یک حیوان فضایی) و یک ربات که با هم تلاش می‌کنند قبل از اینکه دیر شود دنیا را از دست فردی شرور نجات دهند. آن‌ها در طی سفرهایشان به هم نزدیک شده، و به بهترین دوست و بهترین همکار یکدیگر تبدیل می‌شوند.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت کارتونی محبوب و قدیمی در سراسر جهان


3. لیگ عدالت – Justice League – 2001-06

بزرگ‌ترین قهرمانان دنیا با دعوت اعضای اصلی لیگ عدالت دور هم جمع می‌شوند. با دشمنان بسیار قدرتمندی نبرد می‌کنند، اما تلاش‌های مشترک آنها نشان می‌دهد به عنوان یک گروه فوق العاده اند.


2. لاکپشت های نینجا – Teenage Mutant Ninja Turtles – 1987-96

چهار لاکپشت جهش یافته، که توسط استادشان که یک موش است هنرهای رزمی را یاد گرفته‌اند، مدام با رقیب خود که در پی یافتن قدرت است روبرو می‌شوند، و او را شکست می‌دهند. این لاکپشت ها به عنوان نوجوان با جایگاه خود در جهان درگیر هستند.

این مجموعه بسیار مناسب تماشای با خانواده است، و برای علاقمندان به سونیک فوق العاده است، زیرا هیچ نشانی از تاریکی و بدی لاکپشت های دیگر را ندارد. “لاکپشت های نینجا” با عوامل خیالی زیاد و زمان طولانیش می‌تواند شما را سرگرم کند.

همچنین بخوانید: بدترین انیمیشن‌های ساخته شده سال‌های 2010 بر اساس راتن تومتیتوز


1. شگفت انگیزان – The Incredibles – 2004

یک ابرقهرمان سابق که از در زندگی عادی گیر کرده، وقتی متوجه می‌شود یکی از رقبایش قصد کشتن او را دارد، شانس دیگری به دست می‌آورد تا دوباره بدرخشد. خانواده‌اش برای نجات او، هویت‌های ابرقهرمانی خود را برملا کرده، و گروه شگفت انگیزان را تشکیل می‌دهند.

در بین دیگر کارهای استودیو پیکسار، “شگفت انگیزان” یکی از بهترین‌هاست چرا که هنوز با گذشت زمان، همچنان عالی باقی مانده است. این فیلم با توالی‌های اکشن و مقداری از ژانر ابرقهرمانی همیشه تازه و زیباست. طرفداران سونیک “دش” پر جنب و جوش را شبیه به به سونیک خواهند دید، او ابرقهرمانی جوان از گروه “شگفت انگیزان” است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم