گزارش فروش هفتگی سینمای ایران: صدرنشینی فیلم خوب، بد، جلف 2 در اولین هفته اکرانش

در هفته‌ای که گذشت فیلم کمدی “خوب، بد، جلف 2: ارتش سری”، به کارگردانی “پیمان قاسم‌خانی”، موفق شد با فروش 1 میلیارد و 476 میلیون تومان فروش در گیشه، جایگاه نخست جدول فروش هفتگی را از آن خود کند.

داستان این قسمت از فیلم “خوب، بد، جلف” درباره گروهی ضدانقلابی است که زیر نظر دولت آمریکا فردی را برای جاسوسی در پوشش فیلمسازی به ایران می‌فرستند و “سام درخشانی” و “پژمان جمشیدی” همچون قسمت قبلی، به عنوان دو بازیگر اصلی این فیلم انتخاب می‌شوند. “فرهاد آییش”، “حامد کمیلی” و “گوهر خیراندیش” از جمله بازیگران فیلم “خوب، بد، جلف 2: ارتش سری” هستند.

فیلم “جان با من برقص” هم این هفته با 246 میلیون تومان فروش به جایگاه دوم راه پیدا کرد. فروش کل این فیلم نیز تا پایان هفته هشتم اکرانش به مبلغ 6 میلیارد و 748 میلیون تومان رسیده است. این فیلم به کارگردانی “سروش صحت” ساخته شده و “علی مصفا”، “هانیه توسلی”، “جواد عزتی” و “پژمان جمشیدی” از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

در ادامه جدول فروش هفتگی سینماهای کشور، فیلم “مطرب” با 241 میلیون تومان فروش در جایگاه سوم قرار دارد. فروش کل این فیلم تا پایان هفته شانزدهم اکرانش به 38 میلیارد و 543 میلیون تومان رسیده است. با این حساب، فیلم “مطرب” به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است.

فیلم‌های “تورنادو”، به کارگردانی “سید جواد هاشمی” و “زیر نظر”، به کارگردانی “مجید صالحی” به ترتیب با 144 و 129 میلیون تومان فروش، در جایگاه‌های چهارم و پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفته‌اند.


هر پنجشنبه با گزارش فروش هفتگی سینمای ایران همراه ما باشید!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم