عنوان رسمی قسمت سوم فیلم Jurassic World مشخص شد

بر اساس جدید‌ترین اخبار منتشر شده، “کالین ترورو” (Colin Trevorrow) که وظیفه کارگردانی قسمت سوم و جدید فیلم “دنیای ژوراسیک” (Jurassic World) را برعهده دارد، با انتشار توییتی علاوه بر اعلام شروع فیلمبرداری این فیلم، نام رسمی آن را نیز اعلام کرد.

طبق اعلام این کارگردان، قسمت سوم فیلم “دنیای ژوراسیک” با عنوان “دنیای ژوراسیک: دامینین” (Jurassic World: Dominion) راهی پرده سینما خواهد شد و مراحل فیلمبرداری آن از دو روز پیش رسما آغاز شده است. “کالین ترورو” پیش از این در سال 2015 کارگردانی قسمت اول فیلم “دنیای ژوراسیک” را برعهده داشت که این فیلم با بودجه‌ای 150 میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع به 1 میلیارد 672 میلیون دلار فروش جهانی دست پیدا کرد.

قسمت دوم این فیلم نیز در سال 2018 و با عنوان “دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی” (Jurassic World: Fallen Kingdom) به کارگردانی “خوان آنتونیو بایونا” (J. A. Bayona) ساخته شد. این فیلم نیز با بودجه‌ای 170 میلیون دلاری ساخته شد و فروشی برابر با 1 میلیارد و 300 میلیون دلار در گیشه داشت.

اکنون باید دید آیا با بازگشت “کالین ترورو” برای کارگردانی قسمت جدید این مجموعه فیلم‌های پرطرفدار، “دنیای ژوراسیک: دامینین” می‌تواند از نظر تجاری مانند دو قسمت قبلی‌اش موفق شود یا خیر.

کریس پرت، برایس دالاس، سم نیل و لورا درن از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید “دنیای ژوراسیک: دامینین” به ایفای نقش خواهند پرداخت. “دنیای ژوراسیک: دامینین” در تاریخ 11 ژوئن 2021 (21 خرداد 1400) به‌طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا و دیگر کشورهای جهان اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم