جنیفر لارنس در فیلم جدید Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی نقش‌آفرینی خواهد کرد

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده، “آدام مک کی” (Adam McKay)، کاگردان برنده اسکار قرار است فیلم جدیدی به نام “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up) را برای شبکه نتفلیکس تولید و کارگردانی کند و جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) به‌عنوان اولین بازیگر این فیلم معرفی شده است.

“لارنس” که در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم “دفترچه امید بخش” (Silver Linings Playbook) برنده ی جایزه اسکار شد، سابقه نقش آفرینی در فیلم‌هایی مثل “مادر” (Mother)، “جوی” (Joy)، “مسافران” (Passengers)، مجموعه فیلم‌های “بازی‌های گرسنگی” و فیلم “گنجشک سرخ” (Red Sparrow) را در کارنامه خود دارد.

“آدام مک کی” علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را هم برعهده خواهد داشت و به گفته‌ی او “به بالا نگاه نکن” فیلمی مهیج و داستان آن درباره دو ستاره‌شناس است که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. این کارگردان 51 ساله کارگردانی آثار موفقی مثل “رکورد بزرگ” (The Big Short) و “معاون” (Vice) را در کارنامه خود دارد که هردوی آنها نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده‌اند.

به گفته‌ی شبکه نتفلیکس،‌ مراحل ساخت و فیلمبرداری فیلم جدید “به بالا نگاه نکن” در بهار سال 2020 آغاز خواهد شد و این فیلم در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی بر روی سرویس استریم این شبکه قرار می‌گیرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم