تولید قسمت ویژه سریال Friends توسط شبکه HBO Max رسما تایید شد

از پاییز سال 2019 گمانه‌زنی‌ها درباره تولید اسپین آف و یا دنباله‌ای بر سریال محبوب، پرطرفدار و به‌یادماندی “دوستان” (Friends) آغاز شد و تا به امروز چندین بار این تصمیم لغو و در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. اما به‌تازگی شبکه HBO Max ساخت یک قسمت ویژه از این سریال را با حضور بازیگران اصلی‌اش یعنی “جنیفر آنیستون”، “مت له بلانک”، “متیو پری”، “لیزا کودرو”، ” کورتنی کاکس” و “دیوید شویمر” را رسما تایید کرده است.

گفته می‌شود که هر کدام از بازیگران سریال “دوستان” برای حضور در ویژه برنامه،‌ مبلغ 2.5 میلیون دلار دستمزد دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، قسمت ویژه‌ی سریال “دوستان” به‌همراه تمام ۲۳۶ قسمت قبلی آن در زمان شروع به کار شبکه‌ی HBO Max که زمان آن اردیبهشت یا خرداد 1399 خواهد بود، در دسترس قرار می‌گیرند که بدون شک این امر به جذب مخاطب بسیار بالایی برای این شبکه کمک بزرگی خواهد کرد.

پس از اینکه سریال “دوستان” در سال 2019 شبکه نتفلیکس را ترک کرد، فروش نسخه‌‌های دیجیتالی آن نیز تقریبا سه برابر شد و به گفته‌ی شبکه نتفلیکس، این سریال پربیننده‌ترین برنامه‌ی این شبکه بوده است. بن وینستون وظیفه‌ی کارگردانی قسمت ویژه‌ی سریال “دوستان” را برعهده خواهد داشت و این برنامه اکنون در مراحل پیش تولید خود قرار دارد.

سریال “دوستان” از سال 1994 تا 2004 و در ده فصل از شبکه nbc منتشر شد و تا به امروز یکی از پرطرفدارترین سریال‌های تلوزیونی بوده و به بخشی از فرهنگ عامه تبدیل شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم