رده بندی برترین فیلم‌های “اما استون” (Emma Stone)

گرچه “اما استون” دیگر گران قیمت‌ترین بازیگر زن جهان نیست (این لقب در سال 2018 در اختیار “اسکارلت جوهانسون” قرار گرفت)، اما یکی از بااستعدادترین بازیگران هالیوود است. او که نقش‌های مختلفی را برعهده گرفته از یک فرد مبتلا به اختلال شخصیتی تا یک بازیگر جوان، از عهده نقش‌های مختلف برمی آید. او با دقت و مهارت هر نقش را ایفا می‌کند.

درحالی که بسیاری از نقش‌های او ارزش بحث کردن را دارند، در اینجا می‌خواهیم به برترین نقش‌های او بپردازیم. پس برترین نقش‌های او را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. سرزمین زامبی‌ها – Zombieland

در سال 2009 استون در فیلم کمدی ترسناک آخرالزمانی “سرزمین زامبی‌ها” حضور یافت. او زمانی این نقش را ایفا کرد که در اوج بود، و در کنار “وودی هارلسون” و “جسی آیزنبرگ” یکی از بهترین نقش‌هایش را ارائه داد.

در حقیقت، “اما استون” و بقیه بازیگران در سیکوئل “سرزمین زامبی‌ها: شلیک نهایی” (Zombieland: Double Tap) که در 11 اکتبر 2019 اکران شد، به نقش‌های خود بازگشتند. با وجود موفقیت فیلم مطمئناً استون و سایر بازیگران دوست داشتند پس از ده سال به نقش‌های خود بازگردند.

همچنین بخوانید: 7 فیلم جذاب و دیدنی شبیه سرزمین زامبی‌ها (Zombieland)


9. بردمن – Birdman

کمدی سیاه “بردمن یا (فضیلت غیره منتظره جهل)” درباره یک ستاره سینما (مایکل کیتون) است که به می‌خواهد به برادوی بازگردد، و “اما استون” هم نقش مکمل را ایفا می‌کند، و نقش سم مبتلا به اعتیاد و دختر شخصیت ریگان تامسون با بازی کیتون را بازی می‌کند.

او آسیب پذیری را به این نقش آورد که کمتر بازیگری از عهده آن برمی آمد. این نقش برای او خلق شده بود، و ثابت کرد استون هم در نقش‌های جدی تواناست، و هم در نقش‌های کمدی و عاشقانه.


8. مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز – The Amazing Spider-Man

استون در این فیلم و سیکوئل آن نقش دوست دختر پیتر پارکر یعنی گوین را ایفا می‌کند. رابطه او با “اندرو گارفیلد” دیدنی بود، و از آنجاییکه این دو بازیگر در زندگی واقعی باهم ارتباط داشتند، تعجبی ندارد که توانستند رابطه خوبی را به تصویر بکشند.

در سیکوئل این فیلم، پایان جالب گوین شوکه کننده و تراژیک است. این شوک به این دلیل است که ارتباط میان گارفیلد و استون به دل مخاطب نشست.

همچنین بخوانید: معرفی 15 کارگردان زن فعال در سینمای امروز جهان


7. مثل آب خوردن – Easy A

“اما استون” در این فیلم نقش یک دختر دبیرستانی 17 ساله را ایفا می‌کند که پس از حرف‌های پشت سرش شرایط بدی دارد. گرچه استون دیگر نوجوان نبود، اما از عهده این نقش برآمد. اجرای موفق او در نقش یک نوجوان باعث شد جایزه منتخب نوجوانان را دریافت کند. فیلم از لحاظ تجاری و هنری موفق بود، و با بودجه 8 میلیون دلاری در گیشه 75 میلیون دلار فروش داشت.


6. مجنون – Maniac

منتقدین از روایت ماجراجویانه، جلوه‌های زیبا و البته اجرای استون و هیل تقدیر کردند. گرچه این سریال به محبوبیت سریال اصلی نتفلیکس نرسید، اما توانست توجه تماشاگران را به خود جلب نماید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جنیفر لارنس که استعداد بازیگری او را نشان می‌دهند


5. دیوانه، احمق، عشق – Crazy, Stupid Love

استون و “رایان گاسلینگ” با حضور در این فیلم برای اولین بار کنار هم قرار گرفتند. استون نقش هانا، دختر مردی (استیو کارل) را ایفا کرد که یاد می‌گیرد پس از طلاق به زندگی‌اش ادامه دهد. مشکل اینجاست که مربی او جیکوب پالمر (گاسلینگ) به دختر او هانا علاقه دارد.

استون برای این نقش کمدی جایزه منتخب نوجوانان و مردم را دریافت کرد. ارتباط او با گاسلینگ و بقیه بازیگران دیدنی است.


4. سوگلی – The Favourite

در این کمدی سیاه استون در کنار “الیویا کلمن” و “ریچل وایس” حضور دارد. در انگلستان قرن 18 شخصیت او ابیگل هیل به دنبال توجه ملکه آن است.

این فیلم به دلیل اجرای زیبای بازیگران با نقدهای مثبت مواجه شد. استون نامزد چند جایزه هم شد، از جمله گلدن گلوب بهترین بازیگر زن موشن پیکچر. او در این نقش باورپذیر و ترسناک بود.

همچنین بخوانید: 15 فیلم برتر اسکارلت جوهانسون که باید تماشا کنید


3. نبرد دو جنس – Battle Of The Sexes

در “نبرد دو جنس” اما در نقش بازیکن تنیس “بیلی جین کینگ” حضور یافت. فیلم براساس مسابقه کینگ در برابر بابی کیگز در سال 1973 ساخته شد، فیلم بر جنسیت گرایی اولیه در دنیای تنیس، ارتباط جین با “مریلین بارنت” و این مسابقه، تمرکز می‌کند.

استون با کمک اسپری برنزه کننده، موی کوتاه و عینک بزرگ دهه هفتادی، به کینگ تبدیل شد. او همچنین 7 کیلوگرم عضله هم به وزنش اضافه کرد تا برای ایفای نقش یک ورزشکار آماده باشد.


2. خدمتکاران – The Help

در “خدمتکاران”، استون نقش “اسکیتر فلان” را ایفا می‌کند، یک روزنامه نگار الهام بخش که می‌خواهد زندگی خدمتکاران در دوران جنبش مدنی را به تصویر بکشد. شخصیت استون باورپذیر و بااراده است، در قابل همه مخالفان از جمله دوستان کالج و مادرش مقابله می‌کند.

شخصیت استون ایده‌های فمینیستی سال‌های 1960 را به تصویر می‌کشد. درحالی که دوستان او به کالج نرفته و ازدواج کردند، او به کالج رفته، و وقتی مردی که با او رابطه دارد به تمایلات او اهمیت نمی‌دهد او را کنار می‌گذارد. استون این نقش را به خوبی خلق می‌کند.

همچنین بخوانید: معرفی 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه لالالند (La La Land)


1. لالالند – La La Land

یک فیلم موزیکال مدرن که به یک شاهکار بدل شد. در این فیلم استون نقش بازیگری را ایفا می‌کند که در لس آنجلس آرزوی بازیگر شدن دارد.

استون بار دیگر در کنار “رایان گاسلینگ” هنرنمایی کرد، و ارتباط خوبی را به تصویر کشیدند. او نه تنها در این نقش حضور یافت، بلکه در آن آواز خواند و رقصید. طراحی رقص دیدنی، موزیک آن به یادماندنی و احساسات نمایش داده در آن تاثیرگذار است. اجرای او در بخش تست بازیگری یکی از بهترین صحنه‌های تاریخ سینماست.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. نازی

    اسفند 3, 1398

    من این بازیگرو دوست دارم با اینکه دنبال بازیگر خاصی کلا نبودم و نیستم و ناگهانی و کنار دوستام فیلماشو چندتاشو دیدم واقعا قشنگ بازی کرده مثل اسپایدر من

    پاسخ