لایو اکشن Mulan به اولین بازسازی والت دیزنی با درجه سنی PG-13 تبدیل شد

درجالی که حدود یک ماه به اکران جهانی فیلم لایو اکشن “مولان” (Mulan) باقی مانده است، انجمن سینمایی آمریکا یا MPAA درجه‌سنی این فیلم را PG-13 اعلام کرده که بدین ترتیب، “مولان” در یک اقدام بی‌سابقه، به اولین فیلم بازسازی شده‌ی کمپانی والت دیزنی با این درجه‌سنی تبدیل شده است. دلیل انتخاب این درجه هم وجود صحنه‌های خشونت‌آمیز زیادی که در این فیلم به کار رفته، عنوان شده است. پیش از این، همه فیلم‌های بازسازی شده توسط کمپانی دیزنی،‌ با درجه‌سنی PG اکران شده بودند.

در تریلر‌های منتشر شده از لایو اکشن “مولان”، شاهد صحنه‌هایی از نبردهای حماسی بودیم که خبر از یک اثر جنگی و اکشن می‌دهند. این فیلم مورد انتظار، به عنوان لایو اکشن انیمیشن “مولان” در نظر گرفته شده است که در سال ۱۹۹۸ به کارگردانی “تونی بنکرافت” (Tony Bancroft) و “بری کوک” (Barry Cook) با بودجه ای ۹۰ میلیون دلاری ساخنه شد و موفق شد در مجموع به ۳۰۴ میلیون دلار فروش دست پیدا کند.

داستان فیلم “مولان”، که اقتباسی از افسانه ای در فرهنگ کشور چین است، درباره ماجراجویی یک دختر جوان به نام مولان است که در ظاهر یک مرد مبارز به جستجوی پدر می رود تا او را از مرگ نجات دهد.

“نیکی کرو” (Niki Caro)، کارگردان ۵۲ ساله ی نیوزیلندی، وظیفه ی کارگردانی لایو اکشن مورد انتظار “مولان” را بر عهده داشته است. “لیو ییفئی” (Liu Yifei)، “دانی ین” (Donnie Yen) و “جت لی” (Jet Li) از جمله بازیگرانی اند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

لایو اکشن جدید “مولان” در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم