رده بندی بهترین نقش‌های “چنینگ تیتوم” (Channing Tatum) از نقش‌های کمدی تا جدی

همه ما با “چنینگ تیتوم” آشنا هستیم که از اوایل سال‌های 2000 با جذابیت و شوخ طعی خود سینما را تسخیر کرده است. گرچه او معمولاً به خاطر فیلم‌های کمدی‌اش شهرت دارد، اما در فیلم‌های دراماتیک نیز درخشیده است. در این لیست 10 نقش برتر “چنینگ تیتوم” از کمدی تا جدی را به ترتیب معرفی می‌کنیم. نگران نباشید، او با هر حرکت قلبتان را تسخیر می‌کنید. با پروشات همراه باشید.


10. جنکو، 2012، خیابان جامپ شماره 21 – 21 Jump Street

این کلاسیک کمدی فیلمی است که باید تماشا کنید زیرا همه چیز را داراست: “جونا هیل”، “چنینگ تیتوم”، “دیو فرانکو”، “آیس کیوب”، “بری لارسون“، صحنه‌های اکشن، طنز و قاچاق دبیرستانی. بازهم توضیح دهیم؟ در این فیلم “جونا هیل” و “چنینگ تیتوم” به عنوان دو پلیس مخفی به دبیرستان می‌روند، اما پلیس خوبی نیستند. این فیلم کمدی با صحنه‌های طنز یک فیلم مسخره است که امتیاز 7.2 IMDB را دریافت کرده است. این تمام چیزی است که باید می‌گفتیم.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین فیلم‌های جنایی این دهه (2019 تا 2010)


9. تکیلا، کینگزمن: محفل طلایی – Kingsman: The Golden Circle – 2017

درحالی که “چنینگ تیتوم” در فیلم اول “کینگزمن” حضور نداشت، در سیکوئل آن در نقش گاوچران حضور داشت. اسم او تکیلاست، بنابراین باید برای تماشای یک نقش جذاب، بامزه و دوست داشتنی در دنیای کینگزمن آماده شوید.

این فیلم‌ها دست کم گرفته شده‌اند، اما هم هوشمندانه هستند و هم سرگرم کننده.


8. جیمی لوگان، لوگان خوش شانس – Logan Lucky – 2017

این فیلم درباره دو برادر با بازی “چنینگ تیتوم” و “آدام درایور” است که در مسابقه نسکار می‌خواهند به یک سرقت بزرگ دست بزنند. این درام کمدی جنایی جلب توجه نکرد، اما ارزش تماشا کردن دارد. درحالی که “چنینگ تیتوم” را دوست داریم، تماشای “آدام درایور” نیز لذتبخش است. این دو در نقش دو برادر فیلم را سرگرم کننده می‌کنند.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


7. دوک، این دختر همان مرد است – She’s The Man – 2006

یک فیلم کلاسیک که هرگز فراموش نمی‌کنیم، و حضور “چنینگ تیتوم” قلبمان را تسخیر می‌کند. اگر این کمدی رمانتیک نوجوانانه را تماشا نکرده‌اید، هربار که وقت داشتید این فیلم را تماشا کنید.

“آماندا باینز” نقش ویولا را ایفا می‌کند که با تظاهر به پسر بودن به مدرسه ورزشی رفته، و به ستاره فوتبال مدرسه تبدیل می‌شود. او عاشق “چنینگ تیتوم” است (ما هم او را سرزنش نمی‌کنیم)، و او با پنهان کردن عشق و جنسیتش داستان را جذاب می‌کند. پس آن را تماشا کنید.


6. دوک، جی.آی. جو: ظهور کبرا – G.I. Joe: The Rise Of The Cobra – 2009

این اثر کلاسیک ماجراجویانه علمی تخیلی هر آنچه که بتواند ما را میخکوب کند داراست، اما اینجا درباره “چنینگ تیتوم” صحبت می‌کنیم. او در نقش یک عضو ارتش قدرت، شجاعت، طنز و جذابیت را نشان می‌دهد. یک فیلم اکشن که تماشای آن ضروری است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر کیت بلانشت (Cate Blanchett) بر اساس امتیاز راتن تومیتوز


5. تایلر گیج، استپ آپ – Step Up – 2006

از میان تمام فیلم‌های مربوط به رقص، این یکی بهتر است. نه تنها در صحنه فیلم “چنینگ تیتوم” با “جینا دوان” رودررو می‌شود (که هنوز جدایی‌شان را باور نکرده‌ایم)، بلکه یک داستان درام، کلاسیک و چالش برانگیز است.

تایلر گیج در یک محله فقیرنشین زندگی می‌کند و پس از اینکه او و دوستانش به یک مدرسه هنر وارد می‌شود، او بورس گرفته، و در نمایش بعدی حضور می‌یابد. این فیلم مضامین جالبی داشته، و حداقل صحنه‌های رقص “چنینگ تیتوم” و “جینا دوان” دیدنی است.


4. مجیک مایک، Magic Mike – 2012

شاید از معرفی این فیلم در قسمت جدی لیست تعجب کنید، اما اگر آن را تماشا کرده باشید متوجه تفاوت آن می‌شوید. بله صحنه‌های برهنه با حضور “چنینگ تیتوم”، “متیو مک کانهی” و “الکس پتیفر” وجود دارد، و بله این اسم‌ها برای تماشای فیلم کافی هستند، اما فیلم به مضامین جدی درباره پول، برهنگی و زندگی می‌پردازد. برای تماشای زندگی این مردان جوان آماده باشید. با دیدن این مردان جذاب میخکوب می‌شوید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جنیفر لارنس که استعداد بازیگری او را نشان می‌دهند


3. جان تایری، جان عزیز – Dear John – 2010

درحالی که تیتوم در ژانر کمدی و اکشن قلبمان را ربوده، اما در ژانر عاشقانه هم موفق است. او در حقیقت در این ژانر قلبمان را ربود. او در این فیلم در کنار “آماندا سیفرید” نقش سربازی را ایفا کرد که عاشق دختر کالجی شده، و باید خانه‌اش را ترک کند. این فیلم به تمام احساسات پرداخته، و با تماشای آن عاشق چنینگ می‌شوید.


2. لئو، سوگند – The Vow – 2012

اگر این درام عاشقانه را تماشا کرده‌اید، و گریه نکرده‌اید، یا سنگدل هستید یا دروغگو. یک زوج عاشق زمانی که زن، پیچ، در تصادف حافظه‌اش را از دست داده، باید رابطه‌شان را آزمایش کنند. لئو برای عاشق کردن همسرش هرکاری می‌کند، او تلاش می‌کند به همسرش نشان دهد او و خودش چه کسانی بودند. در این فیلم نه تنها “ریچل مک آدامز” دیدنی در کنار “چنینگ تیتوم” حضور دارد، بلکه اشک و لبخندتان را درمی آورد. این فیلم واقعاً دیدنی و لذتبخش است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر قرن حاضر که بالاترین نمره را از منتقدین دریافت کردند


1. مارک شولتز، فاکس کچر – Foxcatcher – 2014

این فیلم نامزد اسکار یک درام زندگی نامه‌ای ورزشی درباره قهرمان‌های کشتی المپیک آمریکا است که به عنوان دو برادر در بازی‌های المپیک سال 1988 با جان دو پون مولتی میلیاردر رقابت می‌کند. با این حال رفتار مخرب مربی آنها را به نبردی با جنبه تاریک وجودشان وادار می‌کند. “مارک روفالو” و “چنینگ تیتوم” نقش دو برادر را ایفا می‌کنند، و صادقانه بگوییم در آن می‌درخشند. این فیلم داستانی غم انگیز و تلخ را بیان می‌کند که بهترین و جدی‌ترین نقش “چنینگ تیتوم” را نشان می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم