تصویر جدیدی از فیلم Bill and Ted Face the Music منتشر شد

فیلم کمدی و موزیکال “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” (Bill and Ted Face the Music) یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال 2020 است که تاکنون هیچ تریلری هم از‌ آن منتشر نشده است. اما کمپانی سازنده این فیلم، به‌تازگی تصویر جدیدی از فیلم “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” را منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهری از بازیگران اصلی آن یعنی الکس وینتر و کیانو ریوز در یک مهمانی هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر جدید را تماشا کنید:

این فیلم به عنوان سومین قسمت از مجموعه فیلم های “بیل و تد” در نظر گرفته شده است که در دهه ی هشتاد و نود میلادی منتشر شده اند. داستان این فیلم درباره ی دو دوست به نام “بیل” (با بازی الکس وینتر) و “تد” (با بازی کیانو ریوز) است که این بار طبق گفته ی یک پیشگو، موسیقی می سازند که زندگی و دنیای آنها را زیر و رو خواهد کرد!

وظیفه کارگردانی فیلم کمدی “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” بر عهده دین پریسوت (Dean Parisot) بوده است. “ماجراجویی کهکشانی” (Galaxy Quest)، “سیب زمینی سرخ شده خانگی” (Home Fries) و “قرارهای ملاقات دنیس جنینگز” (The Appointments of Dennis Jennings) ازجمله فیلم‌هایی هستند که به کارگردانی پریسوت ساخته شده‌اند.

فیلم “بیل و تد با موسیقی مواجه می‌شوند” در تابستان سال جاری میلادی و در تاریخ ۲۱ آکوست ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۱۳۹۹) به‌طور رسمی اکران خود را آغاز خواهد کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم