بهترین فیلم‌های “دیوید شویمر” (David Schwimmer) براساس امتیاز IMDb

“دیوید شویمر” یکی از شناخته شده ترین بازیگران تاریخ است، که شهرت خود را مدیون نقش رأس گلر در سریال “دوستان” (Friends) می‌باشد. با این حال او به عنوان یک بازیگر در نقش‌های دیگر هم حضور یافت.

او در تلویزیون و سینما حرفه موفقی دارد، از بازیگری گرفته تا کارگردانی و تهیه کنندگی، در همه موفق بوده است. زیرا هم نقش شخصیت‌های واقعی را ایفا کرده و هم شخصیت‌های انیمیشنی.

بنابراین شاید بخواهید با نقش‌های موفق “دیوید شویمر” آشنا شده، و آنها را نیز تماشا کنید. در اینجا لیست برترین فیلم‌های “دیوید شویمر” براساس امتیاز IMDB را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. پوچ بزرگ – Big Nothing (امتیاز 6.8 – 2006)

یک کمدی سیاه جنایی که “شویمر” بار دیگر با “سایمون پگ” همبازی‌اش در “بدو چاقالو بدو” (Run Fatboy Run) همکاری می‌کند. او در این فیلم نقش چارلی را ایفا می‌کند، کسی که به عنوان یک معلم سابق به در مرکز تلفن ناموفق است، و روز اول اخراج می‌شود.

او با همکار سابقش گاس ملاقات می‌کند تا درباره شرایطش شکایت کرده، و او درباره پول درآوردن صحبتی با او می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند از شرکتی که از سایت‌های غیرقانونی بازدید می‌کنند دیدن کرده، و داستان از آنجا آغاز می‌شود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جولیان مور که باید تماشا کنید


9. مرد یخی – The Iceman (امتیاز 6.8 – 2012)

یک فیلم زندگی نامه‌ای براساس داستان واقعی مزدوری به نام ریچارد کوکلینسکی، که به عنوان یک فرد مشکل دار توسط پدرش کتک خورده، و به یک فرد خشن و دردسرساز تبدیل می‌شود.

پس از بازی به او توهین شده، و با قتل یک نفر ثابت می‌کند چقدر شرایط را جدی می‌گیرد. “دیوید شویمر” در این فیلم نقش جاش روزنتول را ایفا می‌کند که نام دیمو را تکرار می‌کند.


8. قانون ال. ای – L.A. Law (امتیاز 6.9 – 1992-1993)

“دیوید شویمر” یکی از شخصیت‌های سریال “قانون ال. ای” بود که پنج بار در سریال حضور یافت. او نقش دادستان شهر دانا رامنی را ایفا کرد که پیش از حضور او در “دوستان” بود.

شخصیت او یک شخصیت دردسرساز و ضدقهرمان بود، که به ندرت برای شویمر پیش می‌آید، در حالی که در پروژه بعدی یک شخصیت مثبت بود.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر جنیفر لارنس که استعداد بازیگری او را نشان می‌دهند


7. ماداگاسکار – Madagascar (امتیاز 6.9 – 2005)

فیلم “ماداگاسکار” برای شخصیت‌های حیوانات اصلی از بازیگران ستاره استفاده کرده، و یکی از آنها “دیوید شویمر” است. او در نقش ملمان، زرافه، که به عنوان یک مبارز ویژگی‌های مشترک رأس گلر را داراست.

“دیوید شویمر” در هر سه فیلم “ماداگاسکار” در این نقش صداپیشگی کرد، که همه جالب و دیدنی بوده است. این شخصیت از ابتدا در باغ وحش نیویورک بوده، و در فیلم سوم به سیرک جهانی می‌رود.


6. تنها حقیقت – Nothing But Truth (امتیاز 7.2 – 2008)

در این درام جنایی، “دیوید شویمر” نقش ری آرمسترانگ را ایفا می‌کند که یکی از شخصیت‌های اصلی و همسر شخصیت اصلی فیلم، کیت آرمسترانگ است. او گزارشگری است که متوجه می‌شود مادر یکی از بچه‌های مدرسه پسرش برای سازمان سیا کار می‌کند، و درباره اقدام به ترور رئیس جمهور ایالات متحده تحقیق می‌کند.

داستان او به صفحه اول روزنامه‌ها تبدیل می‌شود. فیلم به منبع اطلاعات او پرداخته، و با افشا شدن اخبار و به هم خوردم همه چیز، به زندانی شدن او منجر می‌شود.

همچنین بخوانید: 16 فیلم برتر نیکول کیدمن که باید تماشا کنید


5. با من پرواز کن – Come Fly With Me (امتیاز 7.5 – 2011)

“دیوید شویمر” در یک اپیزود از این سریال کمدی بریتانیایی که جاالب ترین اپیزود تاریخ سریال است. او در این اپیزود نقش خودش را ایفا می‌کند، و به خاطر داشتن فیلم‌های ممنوعه در بریتانیا بازداشت می‌شود.

او در این شرایط شوخی جالبی کرده، و ستارگان پیشین “دوستان” یعنی “مت له بلانک” و “جنیفر آنیستون” را سرزنش می‌کند. این نقشی است که شاید بسیاری از طرفداران آمریکایی آن را ندیده باشند، اما جالب و دیدنی است.


4. سال‌های شگفت انگیز – The Wonder Years (امتیاز 8.3 – 1991-1992)

“دیوید شویمر” پیش از شهرت در این سریال نقش یک موتورسیکلت سوار باحال را ایفا کرد. او نقش مایکل، دوست پسر خواهر بزرگ کوین یعنی کارن را برعهده داشت.

این دو در سال‌های اولیه تحصیل باهم زندگی می‌کنند، و کارن با پدرش به مشکل برمی خورد. آن دو ازدواج کرده، و نقل مکان می‌کنند، اما به تدریج با خانواده‌اش آشتی کرده، و مایکل از او و فرزندشان حمایت می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم برتر قرن حاضر که بالاترین نمره را از منتقدین دریافت کردند


3. مردم علیه او. جی. سیمپسون: داستان جنایی آمریکایی – The People Vs. O.J. Simpson American Crime Story (امتیاز 8.4 – 2016)

اجرای “دیوید شویمر” در این سریال شگفت انگیز بود، و ثابت کرد یک ستاره است. او به عنوان بازیگر نقش رابرت کارداشیان فشار زیادی برای ایفای این نقش داشت.

از آنجاییکه این مینی سریال داستان واقعی آنچه که بر “او. جی. سیمپسون” رخ داد را نشان می‌دهد، بسیار هیجان انگیز است. این سریال برنده جایزه بهترین مینی سریال شد، و “دیوید شویمر” نیز در آن اجرای موفقی داشت.


2. زیاد ذوق‌زده نشو – Curb Your Enthusiasm (امتیاز 8.7 – 2004)

“دیوید شویمر” در فصل چهارم این سریال جانشین “بن استیلر” در نقش لو بلوم” که نسخه تخیلی خودش است، حضور یافت. او در اپیزودهای مختلف حضور یافت، و با لری بحث‌های مختلف داشت.

این سریال به خاطر کمیوها و مهمان‌هایش که “دیوید شویمر” یکی از آنها بود، شهرت داشت. این سریال لحظات به یادماندنی داشت، و در پایان هم با لری به توافق رسید.

همچنین بخوانید: رده‌بندی فصل‌های سریال دوستان (Friends) از بدترین تا بهترین


1. دوستان – Friends (امتیاز 8.9 – 1994-2004)

آیا اثر دیگری می‌توانست در صدر قرار بگیرد؟ “دوستان” یک سریال تلویزیونی بود که “دیوید شویمر” را موردتوجه قرار داد، و در سراسر جهان مشهور کرد. او همیشه با نقش راس گلر، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال، شناخته می‌شود.

این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ بوده، و می‌توان نقش آفرینی او در این سریال را بهترین نقشش دانست. راس گلر در سریال “دوستان” نقش مهمی برعهده داشت، و رابطه عاشقانه او و ریچل گرین مهم‌ترین داستان سریال بود. “دیوید شویمر” هم اجرای خوبی نشان داد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم